Mythos Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Synes det ligner på Hvar hvor jeg var for noen år siden. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Synes det ligner på Hvar hvor jeg var for noen år siden. Helt riktig. Ta den videre! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Husker ikke om denne italienske byen het het Sienna eller Sierra. Endret 8. januar 2015 av robertaas Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Siena. Piazza del Campo. Endret 8. januar 2015 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Husker ikke om denne italienske byen het het Sienna eller Sierra. Du var vel først selv om du ikke stavet Siena helt riktig Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Boston, med J. Hancock Tower og trefoldighetskirken? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Boston, med J. Hancock Tower og trefoldighetskirken? Raskt og presist, Trodde ikke den skulle bli tatt på første bilde. Din tur! Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Er på jobb så har ikke tilgang til noen bra bilder, så oppgaven er fri. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) Prøver meg på en ny vri: Hvor og hvorfor maler flere kinesere seg blå for turistene? (Nei, det skal ikke googles) Endret 13. januar 2015 av robertaas Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Smurfepark? Avatarpark? Kinesisk porselen? Kommer ikke på noe annet blått og har ikke peiling på hva du er ute etter... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Smurfepark? Avatarpark? Kinesisk porselen? Kommer ikke på noe annet blått og har ikke peiling på hva du er ute etter... Det er jo stedet jeg er ute etter, tenk geografi. Kan si at Unesco også har dette stedet på sin liste. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Blåfjell? Hverken kinesere eller UNESCO har noe særlig forhold til norske adventskalendre. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Kan komme med et tips til: Del 2, 3 og 4 er under planlegging og det vil antagelig bringe enda flere turister til stedet jeg er ute etter. Endret 13. januar 2015 av robertaas Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Ett tips til: James Cameron Skal altså ha navn på et sted. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Er noen fjellformasjoner i en nasjonalpark sør i Kina et eller annet sted som fungerte som inspirasjon for noen flyvende fjell i filmen Avatar. Navnet husker jeg derimot ikke uten å måtte ty til Google... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Huangshan (eller hvordan det skrives) er hvertfall fjellene som har inspirert Avatar. Om det er riktig sted vet jeg dog ikke. Aldri hørt om disse blå menneskene før (bortsett fra de i Avatar da ) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Huangshan (eller hvordan det skrives) er hvertfall fjellene som har inspirert Avatar. Om det er riktig sted vet jeg dog ikke. Aldri hørt om disse blå menneskene før (bortsett fra de i Avatar da ) Det er faktisk 3 lokasjoner i Kina som har slike fjell. Tenkte egentlig på Zhangjiajie hvor de har døpt en av toppene "Avatar Hallelujah Mountain". Der kan man se slikt: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå