crazylazyboy Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Beograd? Det er helt rett Første bildet var fra Kalmegdan festning som overvåkter elvene Donau og Sava som møtes rett utenfor. Andre bilde er rester fra NATO bombing i 1999 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Aldri vært der, men kjente igjen den bomba bygningen fra et reiseprogram jeg så for kort tid siden. Da kjører vi på med en ny. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Tipper vi er et område i nærheten av middelhavet elns. Frankrike og Korsika? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Aldri vært der, men kjente igjen den bomba bygningen fra et reiseprogram jeg så for kort tid siden. Da kjører vi på med en ny. Får vi vite svaret I henhold til reglene kan hvem som helst legge ut ny oppgave nå: Her er jeg på et svært viktig historisk sted, men hvor i hvilket land er det? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Tipper siste bilde er fra "Multemyra". Det forrige var vel fra slottet Miramare i Italia. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Tipper siste bilde er fra "Multemyra". Det forrige var vel fra slottet Miramare i Italia. Jeg er litt usikker på hvor du vil med dette, men kan det tolkes som at det blir for vansklig? Det skal jo ikke være for lett heller Men jeg har da flere bilder fra området: Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Aha, der har jeg vært: Tingvellir på Island. Og da husker jeg plutselig også huset på det første bildet. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Aha, der har jeg vært: Tingvellir på Island. Og da husker jeg plutselig også huset på det første bildet. Det stemmer, tenkte at bilde nr. 2 ble for åpenbart å starte med. Tingvellir kan på en måte sammelignes med Norges Eidsvold. I år 930 ble der arrangert Landsting for første gang og det holdt de på med i flere hundre år. Stedet har også frungert som domstol, der er blandt annet en dam hvor det står navn på 15-20 mennesker som har blitt druknet der fra tidlig 16- til seint 17- hundretall. Steinene i bilde nr. 2 fjell laget etter møter mellom den Europeiske og Amerikanske kontinitalsokkelen så vit jeg vet. Tingvellir ble nasjonalpark i 1928 og har siden 2004 vært med på UNESCOs verdensarvliste. Før videre Lenke til kommentar
Samara Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Prøvde du å gå hele veien gjennom sprekken og ut, crazylazyboy? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Begynne litt vanskelig her med et flygel i en park. Det er flere pianoer tilgjengelig på samme måte på offentlige steder i denne byen. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Prøvde du å gå hele veien gjennom sprekken og ut, crazylazyboy? haha nei Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Begynne litt vanskelig her med et flygel i en park. Det er flere pianoer tilgjengelig på samme måte på offentlige steder i denne byen. tivoli.jpg Har jeg leste at dette har blitt gjort et eller annet sted i Polen? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Har jeg leste at dette har blitt gjort et eller annet sted i Polen? Ikke noe dumt forslag, men byen ligger ikke i Polen. Kan si at det også er noen pianoer rundomkring i Liverpool, men det er heller ikke den byen. Kan også si at 2 store elver møtes i denne byen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Fortsatt ikke helt enkel. Dette kan man se uten å betale noe. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Er vi i Tyskland? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Er vi i Tyskland? Ikke noe dårlig forslag, men nei. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Lyon? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Lyon? Javisst. Hvordan tok du den? Din tur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå