amalia_ Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Filippinene er riktig land Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Her skjer det lite. Prøv dere på denne. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Kan jo tippe Brasil et sted siden jeg ikke kommer på noe bedre. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Synes at det ser mer asiatisk ut, India kanskje, men 00 peiling. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Skal vi til Ukraina? Det skal vi. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Da lager jeg en ny oppgave som skal være greit i henhold til reglene. Det er ikke for å ødelegge for forrige men for å live opp tråden igjen forhåpentligvis. Hvor har jeg vært nå? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Færøyene? Kan avsløre at bildet mitt er fra Kiev. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Nei men du er ikke for langt unna Her jeg står nå ville jeg ikke stått for 41 år siden Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Er vi på Island? Haimaøy? Det er vel omtrent så lenge siden Surtsey dukket opp fra havet. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Er vi på Island? Haimaøy? Det er vel omtrent så lenge siden Surtsey dukket opp fra havet. Selvfølgelig er vi på Heimaey Men det var ikke Surtsey jeg tenkte på for 41 år siden. Men vulkanutbruddet fra Eldfell (sto ved krateret å tok bildet) som begravde deler av byen samt utvidet øyas areal med over 2km2. Heldigvis hadde det vært dårlig vær så de fleste fiskebåtene lå til kai, man fikk dermed evakuert menneskene raskt og det var kun en som omkom. Det er fantastisk natur på Heimaey, dramatiske fjellvegger som skyter flere hundre meter opp av havet med et rikt fugleliv. Så har du også de helt døde og øde områdene hvor lavaen fløyt i 1973. Så har de dette fjellet som ser ut til å bare ha tippet opp fra bakken Da fører Mythos videre! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Er på ferie og har ikke noe bilde å bidra med. Fritt fram for den som vil. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Stille her. Denne skal nok være rimelig enkel, men hvor har jeg vært innom i sommer: Lenke til kommentar
Samara Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Riktig. Spennende og spesiell by! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå