1245112654122755325882462 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Otta? Tenkte i de banene jeg også, men ser ikke den obligatoriske statoilen som man stopper å kjøper pølse på.. Men kan for all del være riktig Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Ser ut som Gudbrandsdalen. Tipper Vinstra. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Vinstra er nærmeste forslag så langt. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Tretten. Altså stedet, ikke tallet... Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Helt korrekt. Tretten er et tettsted i Øyer kommune i Gudbrandsdalen som det gikk veldig hardt utover den 2. juni 1995 da den vesle elva Moksa raserte store deler av sentrum. 20 år tidligere skjedde Norges største togulykke like nord for stedet. 27 mennesker mistet livet. Ulykkestall? Hvem vet. Din tur! Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg skrev Tretten før akroev, men slettet teksten før jeg trykket Enter. Der har man for ubesluttsomhet . Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg skrev Tretten før akroev, men slettet teksten før jeg trykket Enter. Der har man for ubesluttsomhet . Riiiiiight.. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Av upraktiske grunner man ikke vil avsløre, må oppgaven stilles fri - og med referanse til ovenstående, gis brukeren Hakataramea en en-rundes karantene hva oppgavestilling angår... (Altså, for ordens skyld: H. frabes som oppgavestiller, men står (fra mitt synspunkt sett) fritt til å løse den neste oppgaven, når altså en eller annen annen bruker har laget og publisert oppgaven jeg skulle ha stilt opp med...) Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 @ Hargo: . @ akroev: Det skjønte jeg særdeles lite av, men la gå. Jeg har ikke tilgang på bilder akkurat nå uansett. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hehe, karantene for hva? Det var bare en spøk... Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Du har vel ikke noen rett til å gi han en karantene? Hva for? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Oppgaven er altså fri. Venter spent på at Hakataramea legger ut noe. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Altså, hvis noen skulle være så sinnsforvirret at de tror at jeg har en juridisk eller annen mulighet til å håndheve noe sånt, er vedkommende såpass bortreist (i mange betydninger av ordet) at vedkommende i allefall ikke burde ha tilgang til internett... (Eller at de tror at jeg tror noe sånt...) Men når det gjelder hvorfor - vedkommende hevder å ha løst oppgaven uten å poste den... da ser jeg faktisk ingen grunn til at vedkommende skulle belønnes med å få bli den som poster ny oppgave... (For å sitere en tidligere kommentar til den påstanden: "Riiiight"...) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Du skal ikke belønne noen. Du skal posten ny oppgale eller sette den fri. Om et par timer har du uansett somlet så lenge at oppgaven automatisk blir satt fri ifølge reglene i tråden. 2 Lenke til kommentar
( ) Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Det tilkommer så allikevel ingen å belønne andre her - så hvorfor du tror at jeg tror noe sånt, går over min forstand... Poenget gidder jeg ikke forklare en gang til, det har tydeligvis ingen hensikt å skulle forklare det som allerede er skrevet så tydelig jeg kan få til. Men gubbevaremegvel for en gjeng profesjonelle misforståere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå