crazylazyboy Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Alle er i riktig verdensdel Samoa er nermest til nå, og den eneste av alternativene som er har større landareal enn landet vi skal frem til Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Det stemmer Tonga er 176 øyer på til sammen 748 kvadratkilometer som er spredd utover et område på omtrent 700 000 kvadratkilometer. Der bor i overkant av 100 000 mennesker og de har vært uanvhengige fra Storbritannia siden 1970. Tonga kan by på flotte strender og hyggelige folk med mye historie. Et land jeg har veldig lyst å besøke Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Det stemmer Tonga er 176 øyer på til sammen 748 kvadratkilometer som er spredd utover et område på omtrent 700 000 kvadratkilometer. Der bor i overkant av 100 000 mennesker og de har vært uanvhengige fra Storbritannia siden 1970. Tonga kan by på flotte strender og hyggelige folk med mye historie. Et land jeg har veldig lyst å besøke Ønsker du noe mer konkret eller skal jeg føre videre? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Det stemmer Tonga er 176 øyer på til sammen 748 kvadratkilometer som er spredd utover et område på omtrent 700 000 kvadratkilometer. Der bor i overkant av 100 000 mennesker og de har vært uanvhengige fra Storbritannia siden 1970. Tonga kan by på flotte strender og hyggelige folk med mye historie. Et land jeg har veldig lyst å besøke Ønsker du noe mer konkret eller skal jeg føre videre? Neida, det var Tonga vi skulle frem til, før videre Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Minner om Namsos hvor jeg overnattet en gang jeg kjørte kystriksvegen nordover. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Du minnes rett. Før videre Mythos! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Hvor settes denne opp en gang i året? Dessverre ikke i år... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Stemmer det. Tubaloon er taket over utescenen på jazzfestivalen. Men i år kommer Stevie Wonder, og da blir det for trangt under taket til å bruke den. Skal selvfølgelig dit ;-) Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Synes det var noe kjent ja. Skulle gjerne dratt på jazzfestivalen i år, men jobb setter dessverre en stopper for det. Ny oppgave, har ikke noen bilder liggende på maskinen jeg sitter på, så stjeler fra google. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Dit skal jeg og.. eller i alle fall kose meg i ølteltene i byen Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Ser ut som om vi skal til nord-amerika. Tonga hadde jeg tatt på første bilde, men jeg var i land hvor diskusjon.no var sensurert. Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Skal til Nord Amerika ja, venter litt med å komme med noen tips. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Er vi i Carolina-området? Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Det er i Ontario ja. Byen er kjent for å ha de verste "thunderstorms" i Ontario. Om dette er riktig eller ikke er jeg ikke sikker på, men det var noen skikkelige stormer da jeg var der sist. Lenke til kommentar
Kris_910 Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Thunderstroms? Kan det være Thunder Bay? Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Skulle kanskje tro det, men navnet har ikke noe med været. Denne byen er lenger sørøst. Skal legge ut bilde neste gang jeg sitter på en pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå