Liberalistiske Samebror Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 er det brest Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Basel? Yes............ a new one, please.... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg er av den formening at dette er Vilnius, Litauen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Riktig det ja. Din tur! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Tar en litt vanskeligere denne gangen og legger derfor inn to bilder. Vil komme med tips hvis den blir vrien. I dette landet smakte jeg sprøstekt øgle (Iguaner) for første gang. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Hmm.. Menneskene i bakgrunnen ser asiatiske ut. I bakgrunnen står det en hyundai som er fra Korea eller var det Japan(?) Er jeg helt ute å kjører nå? Edit: Kan jo selvfølgelig være et helt annet sted siden hyundai eksporterer biler selvfølgelig Endret 29. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hmm.. Menneskene i bakgrunnen ser asiatiske ut. I bakgrunnen står det en hyundai som er fra Korea eller var det Japan(?)Er jeg helt ute å kjører nå? Edit: Kan jo selvfølgelig være et helt annet sted siden hyundai eksporterer biler selvfølgelig Det er ikke Asia (dette er jo et godt tips til). Se på bilde 2. Denne type byggestil er relativt vanlig i dette området (og noen andre steder). Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Dette er kolonialstil i latinamerika. Kjenner imidlertid ikke igjen akkurat hvor dette er. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Dette er kolonialstil i latinamerika. Kjenner imidlertid ikke igjen akkurat hvor dette er. Rett konklusjon...... Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ser ut som et sted i midt-østen. Vill gjetning; Damaskus. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ser ut som et sted i midt-østen. Vill gjetning; Damaskus. Booommmmm... Se robertaas sin konklusjon Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hmm.. Menneskene i bakgrunnen ser asiatiske ut. I bakgrunnen står det en hyundai som er fra Korea eller var det Japan(?)Er jeg helt ute å kjører nå? Edit: Kan jo selvfølgelig være et helt annet sted siden hyundai eksporterer biler selvfølgelig Hvordan ser du at de er asiatiske? Ser ingen antydning til det?` M Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Da er det vel i mellom-amerika et sted, men blir bare ren tipping hvis jeg skal gjette... Gjetter likevel Managua... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Hmm.. Menneskene i bakgrunnen ser asiatiske ut. I bakgrunnen står det en hyundai som er fra Korea eller var det Japan(?)Er jeg helt ute å kjører nå? Edit: Kan jo selvfølgelig være et helt annet sted siden hyundai eksporterer biler selvfølgelig Hvordan ser du at de er asiatiske? Ser ingen antydning til det?` M Jeg skrev at jeg syntes de lugnet på asiatere, at du ikke syntes det er jo din sak. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 er det mexico? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Da er det vel i mellom-amerika et sted, men blir bare ren tipping hvis jeg skal gjette...Gjetter likevel Managua... Nei! er det mexico? Og nei! Edit: Et lite tips - Chiquita Endret 29. juli 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 er det cuba? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det er ikkje i Antigua og Barbuda, Barbados, Belize, Bolivia, Cuba, Dominica, Grenada, Guyana, Haiti, Jamaica, Saint Kitts og Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent og Grenadinane eller Trinidad og Tobago. Det kan vera Bolivia før 2002. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) er det cuba? Mye tipping her. Men nei, ikke Cuba..... Det er ikkje i Antigua og Barbuda, Barbados, Belize, Bolivia, Cuba, Dominica, Grenada, Guyana, Haiti, Jamaica, Saint Kitts og Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent og Grenadinane eller Trinidad og Tobago. Det kan vera Bolivia før 2002. Og ingen av disse heller. Endret 29. juli 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå