Hakataramea Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Ikke så altfor langt unna finner man dette. Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Bilde nummer tre. En ganske typisk gate i området. Murhus, en del grøntareal, store trær, brostein, imponerende bygninger... Jeg har som sagt vært der. Denne gaten har jeg derimot ikke ruslet i (denne gangen bruker jeg som sagt andres bilder). Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Tyskland da? Synes fler skulle vært med her Har ingen formening om sted men gjetter for gøy og da går valget på Wolfsburg Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Tyskland er feil . I morgen formiddag vil jeg legge ut et par nye bilder. Da bør enkelte klare å sirkle seg inn. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Hva med Storbritannia ? Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Det er heller ikke Storbritannia. Men kan si såpass at byen ligger i Europa. De neste bildene vil avsløre enda litt mer. Men de får jeg ikke lastet opp før i morgen. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Frankrike eller Nederland vi kan være i? Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Dere er på rett spor nå ja. Jeg vil derimot ha navn på byen. Mange vil kalle den for en storby, selv om den er langt mindre enn hva mange tror. Det bor ikke nødvendigvis veldig mange her, men flere pendler hit for å jobbe. Så man behøver ikke nødvendigvis tenke på de aller største byene i Europa. Spesielt et par av bildene er svært avslørende, mtp å kjenne seg igjen (er en fordel å ha vært her da, som de fleste andre steder i tråden). Her er flere bilder: Endret 11. mars 2014 av Hakataramea Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg håper noen finner det ut for hit må jeg reise engang Må gjette på Eindhoven da Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Vi har kommet til Nederland ja, det er korrekt. Eidhoven er.... feil! Haag er... hmm, nå gir du meg trøbbel . Det er nesten så jeg vil svare ja, men blir nok pent nødt til å si nei. Men for å si det sånn, du kommer ikke nærmere uten å si navnet på denne byen. Haag er derfor både korrekt og feil, men mest feil. Så får du tolke det som du vil. Eventuelt ta en kikk på bildene en gang til . Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Nei, det går nok for det samme. (Den) Haag er en storby. Dette er utvilsomt en småby, men så å si en del av Haag. Det aner meg at robertaas kan navnet, ut fra ting han tidligere har skrevet i tråden. Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Det er også feil. Jeg legger ut nytt bilde i kveldinga. Det blir, mildt sagt, en overraskelse. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Denne oppgaven kan vel kalles "mas duro" da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå