Pernicious Weed Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Vancouver er en langt større by enn dette, men vi er i riktige baner. Det er ikke snakk om OL, men noe som likner (sett med norske øyne). Canada er riktig land og. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Nå har jeg ikke mye å velge mellom i mitt hode men Whistler da? Slalommekka. Skulle ønske jeg bare kunne sett det med en gang men det blir jo gjettelek dette Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Thunder Bay?? Der var'n Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Første jeg tenkte var Madurodam i Nederland. Ikke akkurat noen storby, men utvilsomt et fint sted. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Tror vi skal til Frankrike? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Lego og Praha er feil. Frankrike derimot er en god start... Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 En slags gammelby av en større by? Nantes? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Kan minne om Lyon. Lyon er helt rett. Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Gjetter vilt. Istanbul. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Gjetter vilt. Istanbul. da er det vel bare å slenge ut en ny oppgave Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Jeg har vært ved denne fantastiske bygningen selv. Men må denne gangen innrømme at jeg ikke har tatt bildet. Endret 10. mars 2014 av Hakataramea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå