crazylazyboy Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 For meg må det være en mindre kjent by i Frankrike eller Spania, jeg kjenner ikke mange som lligger langs kysten men vil tippe Le Havre i Frankrike Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hmm, kan ikke være så mye å velge i lenger... Du sa at Sevilla var feil, men verken avkreftet eller bekreftet landet. Da tenker jeg at Spania er feil. Du sa heller ikke at han er nær, mtp Portugal. Så har man Italia, men det slår meg heller ikke som riktig. Frankrike var feil land, men ble redigert bort. Jeg satser på at du hadde kontroll på landet, og at det ikke er her. Så da blir det verre... Det lukter Portugal eller Italia. Men disse er nesten like langt unna Amsterdam som Stockholm. Jeg tipper Spania var riktig, og vi skal langt nord. Jeg sier Bilbao. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Dere begge har feil. Kan nevne at det verken er Frankrike eller Spania. Edit: Porto er heller ikke rett. Endret 5. mars 2014 av Tkse Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Prøver meg på Italia, Livorno? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Livorno er feil. Riktig land derimot. Endret 5. mars 2014 av Tkse Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Genoa. Eller en av disse øyene i middelhavet. Cagliari? Jeg svarer Genova. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Genova, Genoa og Cagliari er alle feil. Byen ligger på på fastlandet. Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg er blank... Ikke dette jeg forbinder med Napoli eller Roma... Jeg sier Bari, som et siste forsøk herfra. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Bari er det nærmeste til nå. Men er ikke helt der. Endret 5. mars 2014 av Tkse Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Da prøver jeg Taranto. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hehe, endelig. Ny oppgave kommer snart. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Skal vi til Ukraina? Bare for å tippe noe, sier jeg Cherkasy Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Vi skal ikke til Ukraina, vi skal heller ikke til Europa. Vi skal til en by som kjent for noe innen vintersport. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Gjetter på at det er Alaska, og vintersporten du mener er det Iditarodløpet og byen er Anchorage. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Det er mer i rette baner, men verken by eller type idrett jeg tenker på er riktig. Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Tenkte Almaty, men det stemmer dårligere med hintene til nå. Mitt endelige svar er derfor Lake Placid, selv om det forbindes med flere idretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå