Tkse Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Kan det være Palau? Så abdolutt Kan jeg spørre hva det var som fikk deg på tanken? Det er et av mine største reisemål for fremtiden Må ærlig innrømme at det bare var vill gjetting. Virker som et herlig sted! Legger ut ny oppgave i morgen. Men vist det er noen som ikke orker å vente, er det bare til å kjøre på med ny oppgave Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Tenkte Palau straks jeg så det første bildet, men jeg kom inn for sent. Ja det er synd, derfor jeg ville avvente med nytt bilde men jeg følte det var så mye vilkårlig gjetting her at det trengtes et hint. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Den gangen jeg vinner i lotto, skal jeg reise dit! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Den gangen jeg vinner i lotto, skal jeg reise dit! De fleste nordmenn kan reise akkurat dit hvor de vil bare de prioriterer og planlegger litt. Det er ingen grunn til å vente på lottogevinsten. 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Er veldig enig der, kommer heller ikke til å vente på noe gevist (det gidder jeg ikke å kaste bort penger på), men jeg må ha en fast inntekt så det er noen penger å ta av. Regner med jeg kan skryte på meg Palau før jeg er 30 fordi det er at av mine absolutte reisemål Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Selvfølgelig en smule spøk det jeg sa. Men for en student med så si ingen penger er ikke et slikt reisemål særlig realistisk i nær framtid.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Selvfølgelig en smule spøk det jeg sa. Men for en student med så si ingen penger er ikke et slikt reisemål særlig realistisk i nær framtid.. Selv om en student ofte har mindre cash flow enn noen i arbeid nar jeg ingen tro på at det er snakk om "null penger" her. "Null penger" betyr for mange studenter at de likevel har råd til røyk, øl, turer på byen, ny PC, mobiltelefon, husleie, strøm, sko, mat, klær, lærebøker, tidssktifter, aviser, kaffe, charterturer, etc. Har selv vært student og vært overrasket over hvor raskt enkelte kunne bruke penger og likevel si at de hadde "null penger", så at det for de fleste studenter ikke er potensiale for innsparinger har jeg ikke noen tro på. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Gjetter vilt på Sevilla Endret 5. mars 2014 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Er nok feil det også. Men betydligere nærmere enn Abu Dhabi. Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg aner ikke, men har lyst til å gjette vilt... Det første jeg tenker er Stockholm. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Nå har vi havnet litt lengre vekk igjen. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Frankrike er nærmere, ja. Endret 5. mars 2014 av Tkse Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Frankrike er nærmere, men det er feil land? Hva med Antwerpen? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Det ble litt kaldere igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå