crazylazyboy Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Var ikke den vanskligste oppgaven vi har hatt Men nå blir det litt værre, hvor er vi? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Det første som slår meg er Vietnam. Men er nok sikkert ikke korrekt. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Det er nok et mindre land både i størrelse, befolkning og popularitet vi skal frem til her Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Island? Var nok en luretittel Feil verdensdel Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Laos? Desverre. Vi er nok ikke helt der, det er nok mindre enn Laos også Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Er vi i rett verdensdel? Eventuelt er det mulig å få noen bilder av andre deler av landet? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Ingen har nok verdt i riktig verdensdel heller Jeg vil avvente litt med nytt bilde, det er flere som ikke har fått sjangsen enda. Kommer nytt bilde rundt midnatt Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Ligger det i Sør-Amerika da ? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Ligger det i Sør-Amerika da ? Ikke det heller altså. Ser det var på tide med en oppgave fra denne verdensdelen Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Det er dagens nærmeste Her har vi et bilde fra hovedgata i den største byen på øya Endret 4. mars 2014 av crazylazyboy Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Kan det være Palau? Så abdolutt Kan jeg spørre hva det var som fikk deg på tanken? Det er et av mine største reisemål for fremtiden Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. mars 2014 Del Skrevet 4. mars 2014 Tenkte Palau straks jeg så det første bildet, men jeg kom inn for sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå