mandela Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Ser ut som på Gran Canaria et eller annet sted, men ikke Teror Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Gran Canaria stemmer, men riktig by er ikke nevnt ennå. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) San Bartolomé de Tirajana. Det stemmer. Selve byen er ikke så veldig spesiel utover at den er trivelig og et lysår mer autentisk en det meste som er bygget opp nede i fjæresteinene, men turen opp der er absolutt verdt billeien for hele uken og en del til. Også sjarmerende med kelner som snakker så dårlig engelsk at han velger å ta deg med ut på kjøkkenet for å vise deg dagens spesial. (og det er din tur) Endret 2. mars 2014 av StoreMyen 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Sikkert helt feil men jeg har alikevell veldig lyst å si Hamburg Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 En eller annen by rundt Rhinen tror jeg. Mannheim? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hvilket barnevennlig sted er dette? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Den var bissar, mener å huske jeg har sett den i et tvprogram for lenge siden, kan det stemme med Østerrike eller Sveits? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Den var bissar, mener å huske jeg har sett den i et tvprogram for lenge siden, kan det stemme med Østerrike eller Sveits? Det kan stemme, men jeg trenger by, Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Fristelsen ble for stor av irretasjon for å ikke huske by så jeg greide ikke å la være et søk så jeg er ute. Lykke til dere andre Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Fristelsen ble for stor av irretasjon for å ikke huske by så jeg greide ikke å la være et søk så jeg er ute. Lykke til dere andre Dett ville jo være å gjøre seg selv en bjørnetjeneste. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Har ikke anelse, tipper på Wien. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Har ikke anelse, tipper på Wien. Det var et godt stykke unna. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hva er greia nå? Nytt bilde? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hva er greia nå? Nytt bilde? Er nok et nytt hint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå