crazylazyboy Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Her er neste oppgave Et lite hint på veien er at du bør tenke grundig her, det er ikke den typiske destinasjonen, vi skal til en hovedstad Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Her er neste oppgave Et lite hint på veien er at du bør tenke grundig her, det er ikke den typiske destinasjonen, vi skal til en hovedstad new york.jpg Dette må være Afrika et sted? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Her er neste oppgave Et lite hint på veien er at du bør tenke grundig her, det er ikke den typiske destinasjonen, vi skal til en hovedstad new york.jpg Dette må være Afrika et sted? Det er det ja, men afrika er stort Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Prøver Freetown jeg. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Prøver Freetown jeg. Du er nok et stykke unna desverre Holmlia? den tok jeg ikke helt, riktig svar er det i alle fall ikke om det ikke er en lur sammenheng Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Da prøver jeg Maputo. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Da prøver jeg Maputo. Det er faktisk riktig, hvordan kom du frem til det? Maputo er hovedstad i Mosambik, byen har litt under 2 millioner innbyggere og er en nokså moderne afrikansk by Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Da prøver jeg Maputo. Det er faktisk riktig, hvordan kom du frem til det? Maputo er hovedstad i Mosambik, byen har litt under 2 millioner innbyggere og er en nokså moderne afrikansk by Stykke unna Freetown, forholdsvis moderne bygninger i en hovedstad i Afrika som ligger ved kysten og tropisk klima. Ikke så mye å velge i da Spesielt når man fint kan utelukke høl som Mogadishu osv.. hehe. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ja okei Skal man til Egypt? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Har på følelsen at jeg har vært der. Tirana? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ingen av dere treffer noe særlig egentlig Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Noe av gamle Sovjetunionen? Hviterussland, Ukraina eller noe i området? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Kan gi et hint. Det er hovedstaden i et land som ikke ligger i Europa. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det er mer i riktige baner, men ikke helt riktig. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Bishkek er rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå