Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Bangladesh? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Da er land nevnt, og det er ikke Tyrkia, By burde da være lett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Daka kanskje? Dhaka* Endret 15. januar 2014 av Slettet-jS6upa Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Daka kanskje? Dhaka* Du får godkjent på den. Din tur! Bildene ble tatt på en helikoptertur jeg nylig hadde over byen og deltaet, en utrolig opplevelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Kanskje litt spesielt, men dette er faktisk ganske kjent. Endret 15. januar 2014 av Slettet-jS6upa Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Har de også satt den ut på Manchones? Var enda ikke der da jeg dykket der, men de hadde et par andre der da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Stemmer. Det er Cancun underwater museum i Mexico. Bilde som er tatt er av en Volkswagen bobble i 1:1 str. Bilen veier ca 8 tonn, og den er laget så fisk og andre små dyr kan svømme inn i selve bilen. Ganske kult syn! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det er ikke Cancun, men Manchones-revet ved Isla Mujeres som ligger utenfor Cancun. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Du kan gjerne føre videre robertaas. Har ikke tid. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Fra en spesiell oppgave til en annen. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det er vel meningen å bli lurt mot Las Vegas her men jeg ser ikke mange amerikanere her, når jeg i tillegg ser en internettadresse med .qa vil jeg tippe på Doha, Qatar Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det er vel meningen å bli lurt mot Las Vegas her men jeg ser ikke mange amerikanere her, når jeg i tillegg ser en internettadresse med .qa vil jeg tippe på Doha, Qatar Helt riktig. Venezian hotell i Las Vegas og Macao samt Villagio shoppingsenter i Doha har ganske like kanaler, broer og himmeltak. Har vært innom alle 3. Trodde ingen ville legge merke til den adressen så jeg gadd ikke fjerne den. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det var hyggelig å få et treff igjen, men hadde nok ikke tatt den uten adressen Hvor har jeg tatt dette bildet? Det er ingen by så det jeg egentlig er ute etter er omtrent plassering. Elva under skal være nokså kjent Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Har nok gått der, Over Rhinen på lang mars fra togstasjonen og inn til Vaduz. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Har nok gått der, Over Rhinen på lang mars fra togstasjonen og inn til Vaduz. Kommer ann på om du brukte Trübbach eller Buchs det da Dette er Trübach så vi fikk med så mye av Liechenstein som mulig, forstått det som at du gikk, idag går det heldigvis buss som man kan ta på interrailpasset og har stopp ofte. Bildet er vel akkurat tatt fra Liechenstein men man ser mye av Sveits også. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hadde vært gøy med en ny oppgave nå, er din tur Roberaas Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå