Pernicious Weed Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Vil ikke si noe om hvilket land, men dere bommer sålangt ganske grovt. Vi er ikke i Europa. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Er Tyrkia tror jeg. Men noe bynavn kommer jeg ikke på akkurat nå.. Edit: Så du svarte. Neivel Endret 10. desember 2013 av Samara Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Kan godt hende det er Tyrkia. Han har ikke sagt noe om det. Store deler av Tyrkia ligger jo i Asia... Tipper på Marmaris Lenke til kommentar
Samara Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Hvis du skriver "Noe litt lengre sør da? Som Hellas og Tyrkia?", og han etterpå skriver at vi har bommet grovt, da er det vel ikke Tyrkia? Ville gjetta på havneby i vest, og der er vel Izmir størst (for å gjette noe annet enn deg). Endret 10. desember 2013 av Samara Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 For å ikke villede dere bort fra det riktige landet vil jeg si; Ja, Tyrkia. Ikke Marmaris Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hvis du skriver "Noe litt lengre sør da? Som Hellas og Tyrkia?", og han etterpå skriver at vi har bommet grovt, da er det vel ikke Tyrkia? Ville gjetta på havneby i vest, og der er vel Izmir størst (for å gjette noe annet enn deg). Noe litt lengre sør da? Som Hellas og Tyrkia? Er det vettu Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hvis du skriver "Noe litt lengre sør da? Som Hellas og Tyrkia?", og han etterpå skriver at vi har bommet grovt, da er det vel ikke Tyrkia? Ville gjetta på havneby i vest, og der er vel Izmir størst (for å gjette noe annet enn deg). Noe litt lengre sør da? Som Hellas og Tyrkia? "Hellas eller Tyrkia" er jo veldig vidt da, og når de andre gjetningene har vært Lausanne, Frankrike eller Italia, så er det ganske grovt Spesielt når det er Izmir som riktig Kjør på! Lenke til kommentar
Samara Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Greit nok Bare reagerte på det siden Tyrkia var foreslått like før. Har fjernet flere skilt her, men denne skal være grei å løse tror jeg, spesielt hvis man har vært her. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Skal vi til San Fransisco? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Det er England i alle fall, i alle fall Storbritannia Lenke til kommentar
Samara Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ingen av dem er riktig, men England er definitivt nærmest. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Prøver Glasgow. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Tipper Belfast Endret 10. desember 2013 av Tkse Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Da tenker jeg med en gang Edinburg, synes jeg husker et syn som dette Lenke til kommentar
Samara Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Det er nok muligens ganske like der borte, men ingen av de nevnte byene er riktige. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Siden England er nærmest: Canterbury. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hvor kan dette være? Ønsker svar på hva sjøen heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå