FuckLife_JustKidding Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Landskrona? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Ingen rette sålangt. Kan fortelle at det en relativt liten by, og den ligger innlandet, selv om det ikke akkurat ser sånn ut på bildet. Likevel er det er veldig flott sted, både byen og området rundt. Om noen ønsker å gjøre litt research for å finne svaret er navnet på byen tilnærmet likt navnet på en barneskole i Buskerud. Endret 6. desember 2013 av Hargo Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Wennersborg? Det er navnet på skolen, ja, men ikke helt byen.. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Hvor kan dette være? Endret 7. desember 2013 av Tkse Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Kan det være en eller annen dal i Østerrike? Vannet i elven har samme farge som jeg har opplevd og landskapet er til forveksling likt, men det er kanskje bom? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Er ikke Østerrike, men er ikke langt ifra heller. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Snakker vi Italia da? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Gjør nok ikke det heller du. Men Kan jo nevne at det er nabolandet. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Da tror jeg at jeg begynner å kjenne igjen litt... Dalen vi ser i forgrunnen, er Liechtenstein, og fotografen står enten i Liechtenstein, eller (i luftlinje) litt inne i Sveits. (Og i tilfelle - er oppgaven fri. Jeg skal sannsynligvis på veien i nærmeste fremtid.) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Det er ganske flaut om det er riktig, for da har jeg travla rundt i det området for under et halvt år siden. I så fall står vel fotografen i Sveits fordi jeg ser for meg at Liechenstein ligger der det er kortest mellom elv og fjell, sånn jeg opplevde det under besøket Lenke til kommentar
( ) Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Under forutsetning av at jeg har rett - så tror jeg denne bunner i at det er en noe lite brukt fotovinkel for det aktuelle området. (Jeg kan faktisk ikke huske å ha sett noe bilde av Liechtenstein tatt fra en så stor avstand, eller så høy standplass.) Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Det er verken Sveits eller Lichtenstein. Sveits er farlig nærme det også, sammen med Italia som tidligere nevnt. Sikkert mye som kan minne om denne dalen. Endret 8. desember 2013 av Tkse Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Det er verken Sveits eller Lichtenstein. Sveits er farlig nærme det også, sammen med Italia som tidligere nevnt. Sikkert mye som kan minne om denne dalen. Ligger det i Frankrike, da ? Lenke til kommentar
( ) Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ok, det er mulig - men jeg var på dette tidspunkt kommet til Østerrike, da... Men jeg har altså ingen kandidatsteder hverken i Østerrike eller i Frankrike. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Andorra?! Men kan ingen navn i dette landet..... Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Andorra?! Men kan ingen navn i dette landet..... Andorra er ikke akkurat "farlig nærme" Sveits... Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hva med Slovenia? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå