robertaas Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Har på følelsen at jeg har vært der, men klarer ikke komme på hvor det er. Det beste kan kan komme på er Paris, men et er flere ting på bildet som tyder på at det ikke er der. Lenke til kommentar
Salior Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Har på følelsen at jeg har vært der, men klarer ikke komme på hvor det er. Det beste kan kan komme på er Paris, men et er flere ting på bildet som tyder på at det ikke er der. Er nok ikke Paris heller. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg føler stadig at vi skal øst, er vi i det siktet? Kankskje en -stan eller rett og slett Iran? Jeg vil skyte på Teheran jeg da Lenke til kommentar
Salior Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ikke øst nei, eller med "stan" heller. Så da skjønner du nok at Teheran er feil også :-) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Da gir jeg meg med mitt siste gjett på Spania, i form av Valencia uten å ha noen spesiell grunn til det Lenke til kommentar
Salior Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ikke rett det heller. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Skyter i blinde og prøver Madrid. Lenke til kommentar
Salior Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Skyter i blinde og prøver Madrid.[/quSkyter i blinde og prøver Madrid. Det er heller ikke Madrid. Hint kommer i morgen formiddag. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Noe som sier meg at jeg har vært borte i noe lignende i Lisboa Lenke til kommentar
Salior Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Noe som sier meg at jeg har vært borte i noe lignende i Lisboa Det har du nok ja, dette er fra Garden of San Pedro de Alcantara i Lisboa så korrekt. Værsegoneste!!! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Det har du nok ja, dette er fra Garden of San Pedro de Alcantara i Lisboa så korrekt. Værsegoneste!!! Der var den ja. Det ligger rett ved funicularen. Bodde engang på et hotell ca. 20-30 meter fra hvor bildet ble tatt. 1 Lenke til kommentar
madammim Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Bodde også på hotell i nærheten, men det er 11 eller 12 år siden. Godt minne fortsatt Her er en ny. Vil ha navn på anlegg og land Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Tunnelsystemet NVA brukte i Vietnam? Endret 3. desember 2013 av oddeh Lenke til kommentar
madammim Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Tjaaa. Beskrivelsen er jo korrekt, men var ute etter navnet. Kanskje du vet det også? Litt usikker på om jeg skal godkjenne svaret eller vente. Hva tror andre? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Dette er fra krigsmuseet i Ho Ci Minh hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Nei, det ligger et stykke utenfor Ho Ci Minh Kanskje litt dum oppgave... Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 cu chi du er ute etter? 1 Lenke til kommentar
madammim Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Cu Chi er korrekt. Helt utrolig hvor omfattende det er. 120 km tunneler gravd ut for hånd i flere etasjer. Prøvde å krype gjennom en tunnel, men gav meg etter 40 meter Du neste, oddeh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå