Tkse Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Nært, men ikke nært nok. Nytt hint: SXSW. Burde være ganske lett nå Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Austin da. Noen andre kan ta oppgaven hvis de vil. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Austin er riktig, ja. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Den er fri så da tar jeg den Denne bør være gankse lett, har man vært her så bør man kjenne seg igjen på bildet Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Glasgow? Nei, men du trenger ikke å bytte tog for å reise dit Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Det kan minne om Newcastle. Stemmer det? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Det kan minne om Newcastle. Stemmer det? Er nok så enkelt ja Bilde er tatt fra nordenden av Tyne-bridge og glassbygget til høyre er Sage Gateshead, et flott og stort kulturhus og buen dere ser er en del av Gateshead Millennium Bridge som er nokså spessiel med et rett spenn mens gangveien gjør en bue over River Tyne. Synes det var gøy å se alle skorsteinene oppå taka der også. Da ser vi vil ny oppgave fra deg? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Er nok så enkelt ja Bilde er tatt fra nordenden av Tyne-bridge og glassbygget til høyre er Sage Gateshead, et flott og stort kulturhus og buen dere ser er en del av Gateshead Millennium Bridge som er nokså spessiel med et rett spenn mens gangveien gjør en bue over River Tyne. Synes det var gøy å se alle skorsteinene oppå taka der også. Da ser vi vil ny oppgave fra deg? Jepp Er nok en lettere forklaring på hvorfor jeg kjente det igjen, nemlig fra Geordie Shore... Neste oppgave. Dette er et ganske legendarisk idrettsanlegg. Vil ha navn på byen det ligger ved. Endret 30. november 2013 av Hargo Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jepp Er nok en lettere forklaring på hvorfor jeg kjente det igjen, nemlig fra Geordie Shore... Neste oppgave. Dette er et ganske legendarisk idrettsanlegg. Vil ha navn på byen det ligger ved. 123456.jpg Modeo ligger vel i Almaty, tideligere Alma Ata i Kazaksthan. Jeg var ikke født da denne stadionen var verdenskjent men jeg har da fått det med meg på forskjellige måter Så en Kazaksthaner forklare at heldige løpere kunne få medvind rundt HELE banen grunnet spessielle fallvinder fra fjellene rundt, det synes jeg var veldig interresant Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Gøy å dele sine egne reisebilder med andre interreserte her Hvor har jeg vært nå? Land finner du i bildet og derfor gir jeg ikke noe annet hint. Endret 30. november 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Veldig vanskelig å se noe særlig ut i fra det bildet, da dette fort kan være hvor som helst da slike ting ser veldig like ut i de fleste land. Gule skilter og flatt er det, dog. Nederland? Amsterdam-området? Lenke til kommentar
Salior Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Innseilinga til Rotterdam? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Innseilinga til Rotterdam? Du har nok veldig rett her ja Og det betyr jo at Nederland som Hargo nevnte også er riktig. Jeg står med stranda og havet i ryggen ute på Maasvlakte (1) som er områder Nederland har laget ved å hente masse fra Norssjøen, det er nokså store områder som ikke brukes til stort, men kanske i fremtiden? Synes det var imponerede å tenke på hvor mye jobb som er lagt ned der, det er snakk om vanvittige mengder masse. Men da seiler vi videre med en ny oppgave fra Sailor Lenke til kommentar
Salior Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Da er det min tur, regner med denne er en lett en. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Skal vi til Istanbul? Det er min magefølelse med første øyekast Lenke til kommentar
Salior Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Skal vi til Istanbul? Det er min magefølelse med første øyekast Det er nok feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå