master air Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Skal vi se, har ikke så mye kreativitet i dag, så får ta en enkel en. Hvor er dette bildet tatt: Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Regner med vi skal til Russland men jeg har ikke peiling på by så jeg bare skyter på Omsk Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Bygget er russisk, men vi skal ikke til Russland. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. november 2013 Rapporter Del Skrevet 20. november 2013 Minner om en kirke jeg så i Warzawa Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Da prøver jeg Kiev. Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Dere er litt for langt sør begge to. Kanskje ikke det letteste bilde, men jeg er sikker på at flere her har vært to-tre kvartaler fra denne kirken. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Er vi i Polen da? Gdansk kanskje? Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Vi skal ikke til Polen. Det er riktignok en del nordmenn som studerer medisin i dette landet, men langt nær så mange som i Polen. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Skal vi se, har ikke så mye kreativitet i dag, så får ta en enkel en. Hvor er dette bildet tatt: P1010894.JPG Rusland (eller disneyland ) Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Riga. Har vært der, men kan ikke huske å ha sett den bygningen. Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Det stemmer. Bygget ligger i samme gate som "Latvian Academy of Science", og mer kjent er mathallene (beklager, husker ikke navnet, men er gamle lufskiphangarer) som ligger noen kvartaler unna. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Ok Kjapt spørsmål. Hvordan laster jeg opp bilder her som du har gjort? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Ok Kjapt spørsmål. Hvordan laster jeg opp bilder her som du har gjort? Svar->Full Editor->Legg ved filer 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Landet er vel neppe det vanskeligste, men jeg er ute etter by og kjent gate Lenke til kommentar
( ) Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Da har jeg en mistanke om at jeg har vært i den gaten - for flere år siden enn jeg liker å tenke på... Så nu skal det bli interessant... Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Sjansen for at du har vært der nok ganske stor, ja Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Kan vi være i Aalborg for å gjette noe? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Aalborg er rett, ja. For å få litt fortgang i det kan jeg si at gaten heter Jomfru Anes Gade, og består stort sett av utesteder. Kjør på. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Aalborg er rett, ja. For å få litt fortgang i det kan jeg si at gaten heter Jomfru Anes Gade, og består stort sett av utesteder. Kjør på. Det var gøy Det er en stakkars mann veldig oppi mitt bilde her, beklager det, men hvor skal vi? Lenke til kommentar
madammim Skrevet 22. november 2013 Rapporter Del Skrevet 22. november 2013 Tyskland. Ettlingen eller Rheinstetten eller midt i mellom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå