robertaas Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Bratislava, Slovakia. Der har jeg ikke vært... da blir det vel å legge inn en tur dit også... Får ta en enkel en da (?) Hvilken by og land? Geneve, Sveits. Har vært tatt før i tråden. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Geneve, Sveits. Har vært tatt før i tråden. Den var lett, ja...... Kjør på med en ny. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Denne er så enkel at jeg ikke kan vise for mye. Hvor finner man denne fotgjengerovergangen? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Riktig, vanskelig å bomme på verdens eldste(?) fotgjengerovergang. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Denne bør heller ikke være for vanskelig. Hvor? Et døgn uten aktivitet (trodde denne var enkel). Prøver et nytt bilde med litt annen vinkel. Endret 18. juli 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det ser ut til å være i Øst-Europa et sted. Bulgaria? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det ser ut til å være i Øst-Europa et sted. Bulgaria?Nei. Jeg trodde dette var enkelt å finne ut. Legger derfor ut et bilde tatt motsatt vei. Tror nå at det vil bli veldig enkelt. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Jerusalem Jepp! Edit: De første bildene var fra Gethseman. Endret 20. juli 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Neste: Har overhodet ingen anelse om bilde jeg elgger ut er et kjent sted fra denne byen, men går regner med det, får heller legge inn flere bilder hvis ingen har peiling Lenke til kommentar
Emma22 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Vil være med jeg, hvis det er greit? Kaster meg ut på dypt vann, kan dette være fra Egypt, Alexsandria? Har egentlig ikke peiling, men kunne jo minne om Nilen som renner der. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Vil være med jeg, hvis det er greit?Kaster meg ut på dypt vann, kan dette være fra Egypt, Alexsandria? Har egentlig ikke peiling, men kunne jo minne om Nilen som renner der. Alle kan selvfølgelig være med, bare gøy med flere Det er ikke Alexandria, men du er ikke helt ute og kjører, selv om det ikke er Nilen man ser på bildet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hvor i verden treffer man på dette landemerket? Endret 22. juli 2008 av robertaas Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Vile tro dette har noe med Lamborghini å gjøre, så tipper Bologna... Italia Endret 22. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Joda det ligner, men det stemmer ikke. Oksen i emblemet kommer forøvrig av at Lamborgini startet som traktorfabrikk. I Vatikanet la jeg merke til at de også laget de golfbillignende-"pavemobilene". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå