Pernicious Weed Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 I hvilken by finner vi dette monumentet? Kan røpe at dens plassering er noe mer kjent enn statuen i seg selv. Hvilken by er dette, og hva er det som er så spesielt med stedet denne står? Lenke til kommentar
madammim Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Du har ikke en litt større versjon av det bildet? Litt vanskelig å i det hele tatt se så mye annet enn "dyr med kanskje noe oppå" Bare for å skyte litt vilt rundt seg: Roma? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 I hvilken by finner vi dette monumentet? Kan røpe at dens plassering er noe mer kjent enn statuen i seg selv. Hvilken by er dette, og hva er det som er så spesielt med stedet denne står? Tror det er Tyskland igjen, et sted hvor to elver møter hverandre, i et vinområdet ved Rhinen, har det på tunga, men har dessverre ikke vært der og melder foreløpig pass :/ Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Mandela er inne på noe, ja. Vi er fortsatt i Tyskland og det med elvene stemmer. Så da mangler vi bare byen. Her er et større oversiktsbilde. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Fra flyplassen i Zurich kan man fra underetasjen ta tog rett til Konstanz. Direktetoget tar ca en time og koster 22 euro. Kan også anbefale stopp i Schaffhausen og Stein am Rhein hvis man kommer fra Zurich med bil. http://en.wikipedia.org/wiki/Schaffhausen http://en.wikipedia.org/wiki/Stein_am_rhein Liker Bodensee veldig godt, mange fine plasser rundt sjøen, gondolbanen i Bregenz er heller ikke å forakte. Endret 13. november 2013 av mandela Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Merker jeg er fristet til google nå men jeg skal la være Jeg må bare skyte på Mannheim, men jeg har ikke kunnskap om det i det hele tatt renner en stor elv forbi der Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Mannheim er ikke rett, men det er ikke så langt unna geografisk. Denne byen er vesentlig mindre enn Mannheim, men fortsatt stor i norsk standard. Elvene Rhinen og Mosel knytes sammen ved denne byen. Tysklands største festningsverk ligger også i denne byen. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 14. november 2013 Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 Hvorfor blir bildene mine plutselig så små? Lenke til kommentar
( ) Skrevet 14. november 2013 Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 Når man leser filnavnet, ser det ut som om du legger inn bare thumbnail-bilder - og de er pr definisjon små... Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 14. november 2013 Rapporter Del Skrevet 14. november 2013 Når man leser filnavnet, ser det ut som om du legger inn bare thumbnail-bilder - og de er pr definisjon små... De var ikke det da jeg la de ut, men har endret seg siden. Har lastet de opp selv, sånn at man ikke kan lese noe ut av bildeteksten Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. november 2013 Rapporter Del Skrevet 15. november 2013 Skal vi si Koblenz? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Skal vi si Koblenz? Jepp. Kjør på. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
( ) Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Jeg skyter fra hoften, selv om jeg må stille oppgaven fri efterpå: Tirana, Albania. Lenke til kommentar
ZerothLaw Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Tirana? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Jeg skyter fra hoften, selv om jeg må stille oppgaven fri efterpå: Tirana, Albania. Den gikk raskt, skulle antagelig fjernet flagget. Da er visst oppgaven fri.Ekstra cred om noen kommer med en bilde hvor folk har rare hatter. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. november 2013 Rapporter Del Skrevet 16. november 2013 Den var fri så Hvor har jeg vært i sommer? Om det skulle være til hjelp så er bildet tatt på en søndag, jeg ble overrasket over hvor livat det var der, resten av landet var nokså stengt Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 17. november 2013 Rapporter Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Nå må i alle fall noen skyte fra hoften her, jeg liker ikke dobbeltposte men det må vel til. Et par nye hint: Vi skal til hovedstaden i et land som ligger veldig godt ann på BNP pr innbygger, noe av grunnen er at landet ikke er så altfor stort og har dermed ikke så mange inbyggere heller Endret 17. november 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Jeg syns løven på bygningen ligner veldig på Finnlands riksvåpen, men det mangler et par sverd så vidt jeg kan se. Resten av bildet på sin side er ikke noe jeg forbinner med Finnland mtp at ting står på engelsk.. Basert på tipset ditt skyter jeg fra hoften og sier Luxembourg, de ligger tross alt meget godt ann mtp BNP/innbygger. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. november 2013 Rapporter Del Skrevet 19. november 2013 Det er riktig Dette er midt i Luxembourg city. Din tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå