crazylazyboy Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Det burde da være mulig å finne lettere gjenkjennbare deler av byen å ta bilde av. En bro eller et gammelt rådhus for eksempel? Da hadde det jo vært litt for lett Prøver meg på Praha Det er riktig svar Bildet er inne i strøkene nede i nærheten fra nasjonal teateret hvor hotellet vårt lå. Veldig flott og billig by som dere som ikke har vært der bør besøke. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Da hadde det jo vært litt for lett Det er riktig svar Bildet er inne i strøkene nede i nærheten fra nasjonal teateret hvor hotellet vårt lå. Veldig flott og billig by som dere som ikke har vært der bør besøke. Dersom dette er korrekt svar, så burde det vel komme ett nytt bilde snart ? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Dersom dette er korrekt svar, så burde det vel komme ett nytt bilde snart ? Det har gått 48 timer fra bekreftelsen uten at Haawy har lagt ut noe så da er oppgaven fri. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Hvis den er fri så tar jeg den jeg Ikke lenger ett sted men en landform. Det er altså snakk om landformen som veien følger. Ekstrapoeng for hvordan den er dannet. Endret 1. november 2013 av herzeleid Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Ser ut som morene som en isbre har skjøvet forran seg, men det er ikke akkurat slikt denne konkurransen er om. Det er en konkurranse om å gjette et konkret geografisk sted. Endret 1. november 2013 av robertaas Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Veldig lite å gå ut fra. Men jeg tipper Norge. Sør i Norge ett sted. EDIT: Esker? Endret 1. november 2013 av Chrstan Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Dersom ingen har peiling på hvor fotografiet er tatt, så er det kanskje på tide å legge ut enkelte ledetråder snart?? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Chrstan har jo riktig, og jeg vet hvor dette er, men jeg skjønte ikke helt.. han var ute etter landformen? Isåfall har Chrstan løst den. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Med over 48 timer uten ny info fra oppgavegiver er oppgaven nå fri. Prøv å finne bilde fra et geografisk sted noen kan kjenne igjen og ikke et fysisk fenomen. Lenke til kommentar
ZerothLaw Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Liten by i et stort land: Lenke til kommentar
madammim Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Tja, Russland? Både ut fra informasjon og bildet... Tipper da at dette er i Svartehavet og at Sevastapol er byen Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Tror nok det er mye kaldere der vi skal. Lenke til kommentar
ZerothLaw Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Russland er korrekt, men Sevastapol er feil dessverre. Denne byen har en enorm hjørnesteinsbedrift, og er veldig preget av denne. Lenke til kommentar
ZerothLaw Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Nikkel er feil, men det nærmer seg nå. Som bildet antyder så er denne byen hjemmehavn til en stor del russiske marinefartøy. Lenke til kommentar
ZerothLaw Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Fortsatt ingen? Et nytt hint: beveger man seg lengre inn i fjorden denne byen ligger ved, kommer man til litt mer kjente Murmansk. Byen vi skal fram til er på ingen måte en turistby, da den har adgangskontroll grunnet sin militære tilknytning. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Tror ikke noen vil finne noe mindre enn Murmansk uten å google. Lenke til kommentar
ZerothLaw Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Tar det som et hint. Byen er Severomorsk. Har hatt den beskjedne glede av å besøke denne byen to ganger. Ikke spesielt spennende i seg selv, byen altså, men som hjem for den russiske nordflåten er det likevel et spennende skue for de spesielt interesserte. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Betyr det at du setter oppgaven fri for de som har bilde fra en by som andre kan ha hørt om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå