Haawy Skrevet 22. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2013 Det er ikke riktig. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2013 Antagelig samme elv, men mitt bilde var fra da de feiret Buddas fødselsdag. Dette midt i byen og ikke i noen park. Tipper Mexico City på neste bilde. Spansk + små taxier... Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Ligger det ett eller annet sted i Sør-Amerika?? Endret 23. oktober 2013 av WeirdFace Lenke til kommentar
madammim Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 Det må nesten være Argentina ut fra flagget oppe i venstre hjørne. Nå kjenner ikke jeg så mange byer der etter hovedstaden som er nevnt, men ligger ikke Santa Fe i Argentina? Tipper i så fall det Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Hvorfor er Honduras og Guatemala bare utelukket? Fargene kan skille såpass fra versjon til versjon at det like godt kan være en av dem, man ser heller ikke noe sol på flagget Jeg vil tippe Tegucigalpa bare for å sjekke min teori Endret 23. oktober 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
madammim Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 De er jo selvfølgelig ikke det. Jeg kjenner ikke de søramerikanske flaggene så godt, og trodde det var kun Argentina som hadde et slikt flagg. Etter å nå ha sjekket på Wikipedia så ser jeg at Honduras kan være en god kandidat også, mens Guatemalas flagg er andre veien og kanskje derfor mindre sannsynlig. Står nå fortsatt for mitt hofteskudd (selv om det er 99,9% sjanse for at det er feil). Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 De er jo selvfølgelig ikke det. Jeg kjenner ikke de søramerikanske flaggene så godt, og trodde det var kun Argentina som hadde et slikt flagg. Etter å nå ha sjekket på Wikipedia så ser jeg at Honduras kan være en god kandidat også, mens Guatemalas flagg er andre veien og kanskje derfor mindre sannsynlig. Står nå fortsatt for mitt hofteskudd (selv om det er 99,9% sjanse for at det er feil). Det er sant, fargene sitter hardere enn formene Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 Ingen som har rett enda. Kan legge til at byen har mange navnesøstre i Sør-Amerika og en i Spania. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 Ingen som har rett enda. Kan legge til at byen har mange navnesøstre i Sør-Amerika og en i Spania. P1080879.JPG Den dominikanske republikk ? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 Nei. Se på flagget som henger i katedralen så finner du ut av land. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 Nei. Se på flagget som henger i katedralen så finner du ut av land. Uruguay, da ? Lenke til kommentar
ZerothLaw Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Santiago! Navnesøstre jeg kommer på: Santiago de Chile og Santiago de Compostella Endret 23. oktober 2013 av miodland Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2013 Ikke Santiago heller. Denne byen er den nest største i landet og en veldig stor studentby. Det var den første byen i landet til å få et universitet og det andre som ble innviet i Latin-Amerika. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 24. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2013 Cordoba? Mange navnebrødre hvertfall.. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 24. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2013 Vi har nok riktig svar her nå ja Skulle til å si det selv Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2013 Der kom den, Cordoba er riktig! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 24. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2013 Cordoba? Mange navnebrødre hvertfall.. Hadde vært gøy med en ny oppgave nå Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 24. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Ja, det ble litt glemt, beklager! OBS: Min første gang her. Er det noe annet jeg skal gjøre? Kun bilde først, og deretter hint eller evt. flere bilder om det blir for vanskelig? Endret 24. oktober 2013 av jonastra Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Vi pleier jo ofte å stille spørsmål som vi får en indikasjon på om er rett eller galt. Så kan du legge inn hint både iform av bilder og tekst om ingen er i nærheten engang. Men jeg tror vi skal greie denne Skal vi til Köln? Jeg er usikker fordi jeg bare ser et tårn, men jeg prøver Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2013 Der kom den, Cordoba er riktig! Det er kanskje noen som lurer på hvilken Cordoba det var, siden det er så mange av dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå