robertaas Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Her bommer alle fullstendig. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 For å hjelpe mere kan jeg si at vi er nesten så midt i senterum som man kan komme i en by med over 10 millioner innbyggere. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hong Kong var ikke så dumt, men feil. Danmark var skivebom. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Når det ikke var Hong Kong får jeg tippe Tokyo Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Nei, dårlig med bakker og berg inni Beijing. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Seoul Der kom den ja. Din tur. Og i Shanghai er det ganske så flatt. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Der kom den ja. Din tur. Og i Shanghai er det ganske så flatt. Okei, jeg beklager. Jeg følger regler å gjør ingen søking. Jeg har ikke vært i Shanghai enda og har ikke tidligere tildratt meg kunnskap om byens høyder, men nå vet jeg det Jeg kommer helt klart dit engang men første prioritet i Kina nå er Xi´an Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Okei, jeg beklager. Jeg følger regler å gjør ingen søking. Jeg har ikke vært i Shanghai enda og har ikke tidligere tildratt meg kunnskap om byens høyder, men nå vet jeg det Jeg kommer helt klart dit engang men første prioritet i Kina nå er Xi´an Bortsett fra Hong Kong er de Kinesiske byene jeg kjenner på ganske så flat mark. Kan anbefale Xi'an osm jeg besøkte i sommer. 2700,- t/r Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Vinneren må komme med nytt bilde da ? Endret 22. oktober 2013 av WeirdFace Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Bortsett fra Hong Kong er de Kinesiske byene jeg kjenner på ganske så flat mark. Kan anbefale Xi'an osm jeg besøkte i sommer. 2700,- t/r Merket det selv i Hong Kong En del opp å ned, men fortsatt flatt i forhold til Norge. I ocean park er det til og med taubane for å komme seg fra den ene delen av parken til den andre. Det ligger et nokså stort fjell imellom Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Vinneren må komme med nytt bilde da ? Ja, om han ikke kommer med bilde eller setter oppgaven fri må vi ifølge reglene i førsteposten vente 48 timer før oppgaven blir fri. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hadde aldri skjønt det på det første bildet. Tok den med en gang på det andre... Dette er sikkert samme "elv"? Og dette fra samme park? Anyways, håper denne er litt vanskelig. Lenke til kommentar
ZerothLaw Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Etter å ha studert bildet gjetter jeg på Buenos Aires Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå