Mchansern Skrevet 9. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2013 Dette er nok Tyskland og jeg tipper syd-Tyskland. I nærheten av de tyske alper. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2013 Dette er nok Tyskland og jeg tipper syd-Tyskland. I nærheten av de tyske alper. Er det en bruker på forumet som burde vite dette så er det deg Mchansern Du burde ha full kontroll på alle verdens McDonaldser for å leve opp til dit navn Nei det er ikke Tyskland Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Nå må dere få opp farten med å gjette, det er ikke flaut å gjette feil Kom igjen. Stedet er nok ikke så åpenbart som man skulle tro, ligger i et land som ikke blir nevnt dagligdags selv om det er i Europa. Enda en ledetråd er at dette landet har en by som er større en hovedstaden selv om det ikke er mye forskjell Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Og bildet du viser er altså av landets mest kjente landemerke? Endret 11. juli 2013 av robertaas Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Og bildet du viser er altså av landets mest kjente landemerke? Langt ifra, det kjenteste hadde dere kjent igjen, ville helle sagt at dette er veldig ukjent for dette landet, det er ikke mange McDonalds der Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Langt ifra, det kjenteste hadde dere kjent igjen, ville helle sagt at dette er veldig ukjent for dette landet, det er ikke mange McDonalds der Høres ikke ut som om det er meningen at noen skal klare å løse denne oppgaven. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Høres ikke ut som om det er meningen at noen skal klare å løse denne oppgaven. Landet er ett av to land i verden som har to andre land mellom seg og sjøen. Mange forbinder landet med fjell Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Landet er ett av to land i verden som har to andre land mellom seg og sjøen. Mange forbinder landet med fjellDa kan det kun vøre ett land i Europa og jeg har antagelig gått forbi akkurat der, men før de bygde en Mc Donald der så jeg kjente meg ikke igjen. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Da kan det kun vøre ett land i Europa og jeg har antagelig gått forbi akkurat der, men før de bygde en Mc Donald der så jeg kjente meg ikke igjen. Kan du ikke bare si det da? Eller vil du vente på noen andre? Den kan godt stemme det du sier med å gå forbi. Det er hovedveien gjennom landet som ligger der Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 På inter-rail for over 20 år siden gikk jeg fra Sargans til Vaduz da det ikke gikk noen tog dit. Mener hverken Mc Donalds eller rundkjøringen var der da. Ikke så enkelt å huske en tilfeldig fjellside man gikk forbi for over 20 år siden. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Det er riktig ja Ligger i Triesen-området litt utenfor Vaduz i Liechenstein. Vi var også på interrail når vi var der men vi gadd ikke å gå den strekningen. I alle fall nå i 2013 er det velfungerende bussystem der. Etter Vaduz tok vi buss helt til Feldkrich, Østerrike før vi reiste videre til Innsbruck Men da kommer det en ny oppgave da? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Jeg føler meg ganske trygg på Nord-Amerika i alle fall Eller? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 En nord-amerikansk storby... Boston? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Eller Denver? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Hmm, det der virker ikke som downtown Denver. Så ikke det der når jeg var der ihvertfall. Forresten, hva slags hjelpemidler er lov å bruke for å finne svaret? Endret 11. juli 2013 av SLi Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Les regler i førsteposten Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Ja, men fortsatt. Ved at jeg nå søker "Bus 147" så får jeg opp en storby.. get it? Syntes det er litt cheating. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 Tror Google generelt er litt fyfy her. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Ja, jeg klarte ikke å ikke søke Bus 147 når jeg skrev det her. Fikk opp stedet kjapt, da var det bare å finne ut hvor i top shop lå , og det gikk kjapt. Skal ikke svare Endret 11. juli 2013 av SLi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå