Gå til innhold

Geografilek for oss nerder [Les første post]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må dere få opp farten med å gjette, det er ikke flaut å gjette feil :) Kom igjen. Stedet er nok ikke så åpenbart som man skulle tro, ligger i et land som ikke blir nevnt dagligdags selv om det er i Europa.

Enda en ledetråd er at dette landet har en by som er større en hovedstaden selv om det ikke er mye forskjell

Lenke til kommentar

Da kan det kun vøre ett land i Europa og jeg har antagelig gått forbi akkurat der, men før de bygde en Mc Donald der så jeg kjente meg ikke igjen.

Kan du ikke bare si det da? Eller vil du vente på noen andre? Den kan godt stemme det du sier med å gå forbi. Det er hovedveien gjennom landet som ligger der

Lenke til kommentar

Det er riktig ja :) Ligger i Triesen-området litt utenfor Vaduz i Liechenstein. Vi var også på interrail når vi var der men vi gadd ikke å gå den strekningen. I alle fall nå i 2013 er det velfungerende bussystem der. Etter Vaduz tok vi buss helt til Feldkrich, Østerrike før vi reiste videre til Innsbruck :)

Men da kommer det en ny oppgave da?

Lenke til kommentar

Ja, jeg klarte ikke å ikke søke Bus 147 når jeg skrev det her. Fikk opp stedet kjapt, da var det bare å finne ut hvor i top shop lå , og det gikk kjapt. :p Skal ikke svare :)

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...