robertaas Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Har da ikke sagt navnet på øya, det har jeg jo helt glemt så jeg har ikke løst oppgaven. Men helt seriøst, har den kortvokste taxi-føreren som flyttet dit noe med den baren å gjøre? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Aha. Trodde du bare unngikk å svare på oppgaver for å slippe å legge ut, slik du vanligvis gjør. Jeg aner ikke noe om en drosjesjåfør, nei. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Det var Hobbit House i Manila. Oppgaven er fri. Lenke til kommentar
Andersas Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Da lager jeg en oppgave da Jeg er ute etter navnet på denne landsbyen: Lenke til kommentar
Andersas Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jo, det er riktig! Det var vel en relativ enkel oppgave Lenke til kommentar
Samara Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Er vel en av verdens mest kjente flyplasser Ny oppgave: Er usikker på vanskelighetsgraden av denne, men kirka på bildet er i alle fall det mest kjente "merket" i byen. Skal ha navnet på byen og landet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Det var Hobbit House i Manila. Oppgaven er fri.Er deikke også på Boracay? Mener det var det dvergbaren med masse ølsorter het. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Tips: "de tusen sjøers land" Jeg kan finne en annen oppgave hvis ønskelig. Lenke til kommentar
Andersas Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Da må det være Finland ihvertfall! 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Gjetter bare vilt Rovaniemi? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Mye mindre enn Rovaniemi, beliggende ved kysten. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Mye mindre enn Rovaniemi, beliggende ved kysten. Gjetter igjen på Vaasa, kanskje få noen flere hint? Det står veldig still her Lenke til kommentar
Samara Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Gjetter igjen på Vaasa, kanskje få noen flere hint? Det står veldig still her Ikke Vaasa. Kerimäki, Finland. Nei, men et veldig godt forslag. Både mtp kirka (hovedsaklig fargen) og størrelsen på stedet. Jeg skulle frem til Nykarleby/Uusikaarlepyy som ligger på vestkysten av Finland. Altfor vanskelig oppgave, beklager. Fri oppgave. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Kjent innhold i ukjente omgivelser Bildet er fra google, men jeg kunne likegått tatt det selv, har spist på akkurat den McDonaldsen. Endret 9. juli 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Ligger det i Sør-Europa? Endret 9. juli 2013 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ligger det i Sør-Europa? Kind of, Europa i alle fall, men ikke veldig sør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå