robertaas Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Noen som har vært på tur med Norwegian? Lenke til kommentar
Andersas Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Warsawa, Polen ? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Romania, Bucuresti? (gjetter vilt her nå, men vi bør holde tråden i live ) Beklager Noen som har vært på tur med Norwegian? neinei Kjørte dit i bil. Har du et konkret forslag? Warsawa, Polen ? Ikke så kjent by men riktig land Endret 19. mai 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Gdansk? nei Ikke så veldig langt unna dog Lenke til kommentar
madammim Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Gdynia? Der har jeg vært på jobb for noen år siden, og ligger rett ved Gdansk Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Gdynia? Der har jeg vært på jobb for noen år siden, og ligger rett ved Gdansk Ikke så nærme Men det er liksom ikke som Oslo-Tromsø Lenke til kommentar
Andersas Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Kan det være Krakow? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Kan det være Krakow? For langt denne gangen Lenke til kommentar
Andersas Skrevet 19. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2013 Da får Poznan bli det siste jeg gjetter, men det er vel feil deg også? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg har lyst til å svare Szczecin siden du sa du kjørte bil dit, og det er nært grensen til Tyskland. 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Han sa at det ikke var en så kjent by, så da var vel både Krakow, Gdansk og Gdynia (etter Warsawa) utelukket. Har forøvrig ingen forslag. Mener jeg har sett bilde av bygdningen før, men kommer ikke på noe navn. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg har lyst til å svare Szczecin siden du sa du kjørte bil dit, og det er nært grensen til Tyskland. Det er riktig det Vi skulle kjøre litt rundt i Nord-Tyskland og på etappen mellom Berlin og Bergen Auf Rügen kjørte vi Szczecin-Swinoujscie i Polen. Det tyske navnet på byen er Stettin som de fleste vet. Med sine litt over 400 000 innbyggere er Szczecin den 7. største byen etter innbyggere i Polen Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Haha, utrolig at den bilen fortsatt befinner seg på veien (når bildet ble tatt i 2006 ifølge exif). Husker gode gamle tider når man kjørte gjennom Polen og disse sto langs "motorveien" med kokende kjølevæske eller motorproblemer. http://en.wikipedia.org/wiki/Polski_Fiat_126p#Polski_Fiat_126p 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg har lyst til å svare Szczecin siden du sa du kjørte bil dit, og det er nært grensen til Tyskland. Kommer det en ny oppgave snart? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Ny oppgave. Denne gangen har jeg lekt litt med formatet og gjort noen endringer på kun denne ene oppgaven. Her er det lov til å google, men ikke reversed img search selvfølgelig. Jeg skal frem til byen hvor man kan gå på en bar hvor kun kortvokste arbeider. Gjerne navnet på baren også. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Ny oppgave. Denne gangen har jeg lekt litt med formatet og gjort noen endringer på kun denne ene oppgaven. Her er det lov til å google, men ikke reversed img search selvfølgelig. Ehh, fant det med første google søk, men syntes det regnes som manuell reverse img search, så lar andre ta oppgaven Edit: Med "ta oppgaven" mente jeg svare riktig.. Endret 21. mai 2013 av SLi Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Jaja, er ganske enkel oppgave. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Tror det het Hobbit House, en bar med mange ølsorter som jeg så på en Filipinsk øy. Har den baren noe å gjøre med den tidligere karaoketaxi-kjøreren fra Oslo? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Hobbit House og filippinene er riktig. Nå er det så lett at du får den robertaas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå