SirEmanon Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Edit: Lite tips, hva ser vi på den lave runde bygningen. Typisk for bl.a. dette landet.Tak? :!: jaha..............tak er det, men det er noe som stikker opp. Endret 2. juli 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 Tenkte solcellepanel jeg Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er den runde bygningen et arena for sport? Jeg tipper vi skal et sted i Nord-Amerika. Står 'Building' på den ene bygningen, og det ser ut som det kjøres på høyre side av veien. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Er den runde bygningen et arena for sport? Jeg tipper vi skal et sted i Nord-Amerika. Står 'Building' på den ene bygningen, og det ser ut som det kjøres på høyre side av veien. Ikke Nord Amerika og skriftspråket er ikke som skiltet. Bygningen er ikke til sport men til musikk. Det var mange tips. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Greit, for å tippe på noe som jeg ikke tror det er så tipper jeg på New Zealand. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kanskje et sted i sør-england. Husker det var så mye slott og slikt der når Tour De France var der i fjor. Da tipper jeg Plymouth. Tour De France i England?! Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Prologen startet i England. Alt annet foregikk i Frankrike. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 SirEmanon har ikke tilgang på internett de neste dagene og lot meg ta over. Siden jeg ikke aner hvor det er så legger jeg ut et nytt bilde, så får heller SirEmanon fortelle oss hvor det forgje bildet er tatt Neste: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Nei, byen vi skal til ligger lenger nord.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Nei, men Polen grenser til landet byen ligger i. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Vilnius? Har enda ikke vært der så jeg er ikke sikker på hvordan det ser ut.... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Det er Vilnius ja Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Da får jeg vel ta meg en tur dit. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Ja, neste bilde! Har oppdatert første posten med "geografitoppen" ganske jevnt oppi toppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå