MisterSanskrit Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Prøver meg med Sør-Koreas tredje største by, Incheon? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Nei, du må nok litt lenger sør. Dette er en øy med to byer. Den ene har det samme navnet som selve øya. Her er et bilde av Mt. Halla som ligger ca. midt på øya. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Telte en stund på knappene, men valgte til slutt å ta toget ned til Busan istedenfor å fly til den øya da jeg var i Sørkorea. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Nå er fristen langt forbi Svaret kan vel bare avsløres, så sniker jeg inn en ny oppgave som jeg håper noen greier Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Dette er Maho Beach, St. Maarten under innflyvning til Princess Juliana airport. Joda, opptatt av fly jeg også. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Dette er Maho Beach, St. Maarten under innflyvning til Princess Juliana airport. Joda, opptatt av fly jeg også. For lett for dere Jaja, får i alle fall liv i leken igjen, din tur Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hvilket sted er kjent for at man kan leie seg en liten badering/donut og flyte nedover en elv? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Jeju i sør-korea har antagelig ikke så mange nordmenn hørt om. Den stranden i St Maarten er derimot mere kjent, flere videoer derifra på youtube: Gal japaner prøver å fly med parasoll: Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hvilket sted er kjent for at man kan leie seg en liten badering/donut og flyte nedover en elv?Niagara? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Niagara? Eller 99% av alle badeland (om en tøyer begrepet elv). Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Er nok en reell elv dette her og vi skal ikke til noe badeland. Niagara er et langt stykke unna. Hint(?): Brorparten av turistene som gjør dette er backpackere. Du vil sjeldent se barnefamilier eller romantiske par her. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Mchansern: Er det i Laos? Husker ikke hva plassen heter. St.Maarten var forøvrig veldig kult, takeoff var mer spennende enn landing. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Kan ikke skjønne annet enn at mange kameralinser har blitt ødelagt på den stranden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Mchansern: Er det i Laos? Husker ikke hva plassen heter. Laos stemmer! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Viang Veng eller noe sånt? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 48 timer uten flere hint (eller klart å si ifra at noen har løst oppgaven) så da er oppgaven fri ifølge reglene i førsteposten. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Hadde vært flott med fasiten på forrige oppgave da Jeg synes det er veldig gøy å legge ut oppgaver så tar intiativ til en til, håper denne blir litt værre en St Maarten som var forrige av meg. Endret 15. februar 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 De fleste vil nok trenge litt mere oppløsning for å kjenne seg igjen. Bare for å gjette noe sier jeg Hamilton. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 (endret) Håper på bedre oppløsning med dette Hamilton er nesten så langt unna som det er mulig å komme når det gjelder distanse, men det er ikke så galt alikevell Endret 16. februar 2013 av crazylazyboy Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Da fikk man mere å gå på. Kana betyr Japan. Latinske bokstavene på gamle bygninger ser ut som om de har hatt mye utlendinger her en stund, mange tiår. Med stor palme i bakgrunnen begynner alternativene å bli få. Okinawa ikke for langt unna en amerikansk militærbase? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå