Chocolate-Monster Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Nei, statuen står ikke der, men den peker på Cadiz, eller ganske den retningen. Dere tenker allt for komplisert. Er en by alle har hørt om. Har statuen, den veldig kjente handlegata 1,2km, og noen flere severdigheter. (Nevner jeg dem er jeg sikker på dere hvet det med en gang, så venter litt med dem) Tror hiver inn et bilde til jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Columbus i Spania? Har det rambla helt for folk? Jeg tok hintet du la inn her Robert 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Columbus i Spania? Har det rambla helt for folk? Sorry, ja du har rett med den, tok den ikke først Beklager. Jeg tok hintet du la inn her Robert Takket deg så jeg det å Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Byen er blitt et veldig populært turistområde i det siste. Jeg vil tro dette utsagnet forvirrer mange. Er du sikker på at dette ikke har vært en populær turistby i flere tiår? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jo den har vært populær lenge, men i det siste har mange flere reisgrupper for ungdommer tatt sine turer dit. Mange gruppeturer osv, ikke bare familie på ferie. (Jeg er nå bare 16, så for meg har den byen ikke vært så aktuell før for noen år siden, men den har vært populær en stund nå) Ganske sikker på du vet svaret, men tolker deg som at du gir noen andre sjangsen til å svare. (Må bare beklage med dorlige tips fra min side, men den skulle ikke være veldig vanskelig) Mente igrunn at det er et kjent turistområde/by, og ikke en by ingen har hørt om. Om jeg i tileg sier at det er en kjent kirke der som ble startet i 1882 og fremdeles ikke er ferdig. Skulle tideligst være ferdig i 2026. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Da gjetter jeg på Barcelona... 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Da gjetter jeg på Barcelona... Ja riktig Handlegaten heter foresten "rambla" som robert hinta til. Nestn litt skuffa over at så få har vært der. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hvor kan man finne denne statuen? Hint: Kunne ha funnet bilder av mer NSFW-statuer fra samme park/museum. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Jeg tror Japan, ledepunkter er asiatisk tekst i bakgrunn og rosa kjole som er typisk japansk (prinsesselook) bekledning, men er usikker på om det er palmer i Japan Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 De har en slik park i Kina og en på en øy i sør-Korea. Har ikke vært i noen av dem. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 robertaas er nærmest til nå. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Iom at skiltet det siktes til består av kanji eller kinesiske tegn, ikke hangul, kan det utelukkes at bildet er fra Sør-Korea. Tror heller ikke det er Japan, så er enig med dem som sier det er Kina. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Gjetter Hainan. Ikke Hainan, feil land. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Da kan dette være Taiwan. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Ikke Taiwan heller. Byen var vertsby under fotball-VM i 2002. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Ikke Taiwan heller. Byen var vertsby under fotball-VM i 2002.En av mange vertsbyer i så fall. Ellers så er det jo en stor andel utlendinger i deler av Sør-Korea. Så for eksempel skilt på russisk i Busan. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 En av mange vertsbyer, ja. Øya er et populært resiemål for koreanere og andre øst-asiatere. Noe som egentlig bare skulle mangle da den er med på lista over New7Wonders of Nature. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå