Coffey Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Men skal vi til Kina? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Vi skal ikke til Kina, men det er korrekt kontinent. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Thailand? Chiang Mai? Endret 9. januar 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Feil land. Som et hint: Byen her var sentral i en krig som utspant seg i andre del av forrige århundre. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg tar en råsjans og sier Ho Chi Minh city i Vietnam. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Riktig land! Derimot feil by denne gangen. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Har ikke peiling... Hanoi Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Haha, jeg avslører at det er Hue nå. En av de kuleste byene jeg har vært i, og veldig interessant by. Bildet er fra Unesco-siten "The Imperial City of Hue" Oppgaven er fri. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Vet ikke hvor lett denne blir, fordi jeg ikke vet hvor kjent det er, men kan gi to hint på veien: jeg har ikke vært der og bildet er henta fra Google earth som altså ikke er et lovlig hjelpemiddel (i alle fall nå) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Mener å ha sett den på en film, er det ikke fire stater av USA som går sammen der? Four state monument eller noe slikt. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Du får den, det korrekte navnet er "four corners monument", men greier noen de fire statene? Er ganske sikker på at dette er den eneste tilfelle av fire stater i et kryss, hadde det vært flere ville dette i alle fall vært det mest åpenbare Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Fant ut at det var fra Breaking Bad. Ny oppgave: Lenke til kommentar
SLi Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) men greier noen de fire statene? CO, NM, UT og AZ? Var i alle de statene i sommer Robertaas: Ser ihvertfall at det er tyskland.. Er det i Nord? Endret 9. januar 2013 av SLi Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 CO, NM, UT og AZ? Var i alle de statene i sommer Korrekt Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Ny oppgave: München, Tyskland. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 München, Tyskland.Riktig! DIn tur. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Riktig! DIn tur. Det var teksten i vinduet nederst til venstre som fikk meg til å gjette riktig. Har fortsatt ikke vært i den byen, men den står ganske høyt på lista. Kanskje noe obskur, men prøver med denne: Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Skal vi til en en britisk-eid øy i karibia? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Nei, mye nærmere hjemmetraktene. Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Tipper et sted i Spania. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå