robertaas Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Bor i Japan for tiden Tok tog. Oppgaven din har jeg ikke peiling på.Hvor anbefaler du å booke togbilletter for Japan? Har enda ikke bestemt ruten, men tenkte noe slikt som Narita-Hiroshima-Kyoto-Narita. On topic: Oppgaven er fri etter over 48 timer uten nye tips. Anbefaler oppgaver som i alle fall noen kan klare å løse uten å google. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Ja, dette glemte jeg. Slottet heter Glenveagh Castle og ligger i County Donegal. Beklager hvis jeg bommet litt med oppgava. Endret 29. desember 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Coffey: Oppgaven var fin. Skal være litt variert vanskelighetsgrad. Denne er sikkert ikke så ille... Endret 29. desember 2012 av Hakataramea Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Sao Paolo? Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Støtter opp Sao Paolo. Klarte ikke se noen reklamer på bildet. Og Sao Paolo er en reklamefri by. Endret 30. desember 2012 av kmatis Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Visste ikke at São Paulo er reklamefri... Men JA, svaret er riktig. Dette gikk jo enda raskere enn jeg regnet med, selv om oppgaven var passe overkommelig. Byen er blant verdens største, og et finanssentrum. Innbyggerne kalles "paulistas", som er kjent for å være hardtarbeidende folk. Det sies at "mens man i Rio stort sett fester på stranda, bringer folket i São Paulo landet fremover". Byen er også den med flest helikoptre i verden. robertaas, vil tro du har noen flere bilder på lager? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Noe slikt? Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Du bør fjerne bildenavnet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Det var visst en gruppe som ble populære her. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Hvor anbefaler du å booke togbilletter for Japan? Har enda ikke bestemt ruten, men tenkte noe slikt som Narita-Hiroshima-Kyoto-Narita. On topic: Oppgaven er fri etter over 48 timer uten nye tips. Anbefaler oppgaver som i alle fall noen kan klare å løse uten å google. Mener det er en egen turistbillett beregnet for utlendinger som er langt rimeligere enn den vi som bor her får kjøpe. Men den må forhåndsbestilles fra utlandet, og så plukkes opp i Japan. Den gjelder dog bare JR, og jeg vet ikke om det er JR i hele Japan eller at du må kjøpe for hver enkelt region. ThejapanchannelDcom har en video om det på Youtube med hvordan man går frem for å bestille billett, samt hvor den kan benyttes. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Det var visst en gruppe som ble populære her. Tre på gitar/bass En av disse spiller links Skulle bli The Beatles De ble ikke profeter i egen by men i Hamburg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 De ble ikke profeter i egen by men i Hamburg.Kjedelig at folk ikke lengere lar seg lure. Din tur! Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Hvilken by? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Er vi i Danmark? Endret 30. desember 2012 av Coffey Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Regner med filnavnet er lureri, men jeg tenker (uten noe eksakt plassering) at vi alikell skal til Tyskland Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg lot meg iallfall lure . Tipper vilt og sier Stockholm på den siste. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Vi er ikke i Fredrikstad? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Er vi i Danmark? Ja vi er i Danmark. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Ligner litt på domkirken i Århus. Men har en misstanke at det er en annen domkirke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå