crazylazyboy Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Ingen svar? Kommer til å avsløre det i denne posten i morgen tidlig. Så kommer vi videre Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Sier Newcastle. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Sier Newcastle. På en måte, men dette er egen by litt utenfor, så hva heter den?? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Antakeligvis galt, men det eneste navnet jeg kan komme på i nærheten må være Gateshead. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Antakeligvis galt, men det eneste navnet jeg kan komme på i nærheten må være Gateshead. dessverre Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 16. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2012 Da kommer jeg dessverre ikke nærmere uten å måtte google. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 17. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2012 Svaret er Tynemouth som ligger med metro-forbindelse til Newcastel Upon Tyne. River Tyne renner ut her og bildet er tatt på north pier som leder ut til en fyrlykt. Det er også et South pier. Konstruksjonen i fjellet er for å støtte opp for Tynemouth Priory and castle som ligger oppå. Neste oppgave er fri. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Denne er jeg spent på. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Så vi skal til Japan nå? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Her sett dette før, men kan ikke plassere det Men jeg blir av en eller annen grunn dratt til Latin-Amerika, kan det stemme? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Robertaas har rett her. Var og besøkte dette stedet tidligere i desember. Så vi skal til Japan nå? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Dette går jo strålende. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Det er kanskje litt vel opplagt når det er jeg som legger ut oppgavene Blir et annet land neste gang. Veit du hva og hvor motivet på bildet er fra? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg tipper det er et gammelt planetarium, men så stopper det veldig for meg. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Ikkje korrekt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 Kjenner bygget igjen fra gamle bilder, Med mange bygg som for det meste var av tre og papir var det det eneste bygget i området som ble stående etter bomben i Hiroshima. De har tydeligvis latt det stå igjen som et minnesmerke. Må komme meg dit engang. Må google for å se hva bygget engang ble brukt til. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Heiheiheeei. For en gangs skyld kjente jeg faktisk igjen et sted. Endret 18. desember 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Kjenner bygget igjen fra gamle bilder, Med mange bygg som for det meste var av tre og papir var det det eneste bygget i området som ble stående etter bomben i Hiroshima. De har tydeligvis latt det stå igjen som et minnesmerke. Må komme meg dit engang. Må google for å se hva bygget engang ble brukt til. Helt rett Lover at neste oppgave fra meg ikke er fra Japan. Det var absolutt verdt turen, selv om det for meg bare ble én overnatting i Hiroshima ettersom jeg tok det i forbindelse med en vanlig helg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Helt rett Lover at neste oppgave fra meg ikke er fra Japan. Det var absolutt verdt turen, selv om det for meg bare ble én overnatting i Hiroshima ettersom jeg tok det i forbindelse med en vanlig helg. Jeg skulle også dratt til Hiroshima en vanlig helg, men har problemer med å få det til uten å bruke minst en fridag. Hvordan fløy du? Hvor er så dette? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Bor i Japan for tiden Tok tog. Oppgaven din har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå