Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) sånn, tror er fiksa (: Beklager, skal huske det til neste gang..... Og takk for svaret Endret 1. november 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Er vi sør-Amerika? Nei, (: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Vi er i Asia, antar jeg? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Vi er i Asia, antar jeg? Ja Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Tips: Er den 3 største byen i landet. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 368.099 Inbyggere Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Gir et hint til: Krig Nå kan dere begynne å gjette, om dere vet landet så kan dere byen, siden har tipset om byen mange steder. Lurt å lese tipsa og det folk har gjettet seg til. Glemmte jeg er tysk, så søker på tysk. da gir hinta masse svar, men på norsk gir dem ikke de samme...:/ Skal passe på det neste gang Men det er nå enkelt. Endret 8. november 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Skal vi til Arabia? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Nei, landet grenser ikke til Arabia heller. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Kan byen ha samme navn som en gammel norsk skibinding? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Kan byen ha samme navn som en gammel norsk skibinding? Ja kan det Oii, det hadde ikke jeg tenkt på. Bare du nevner navnet så er det nok din tur ( eller hvordan fungerer det når noen sier svaret men ikke selve navnet? ) Endret 9. november 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Da må det være Kandahar, som jeg aldri hadde funnet ut av kun utfra bildet. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Ja er riktig Din tur Hmm, okei men dere kunne jo gjette litt (hvordan kom du fram til den skibindingen? ) Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Da må det være Kandahar, som jeg aldri hadde funnet ut av kun utfra bildet. "Den som har Kandahar kan da ha Kandahar så mye han vil for meg" Øystein Sunde, "Påsketur" (jada, helt off topic) Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Ja er riktig Din tur Hmm, okei men dere kunne jo gjette litt (hvordan kom du fram til den skibindingen? ) Må innrømme at jeg googlet litt etter diverse tips du kom med, og jeg er gammel nok til at jeg har hatt Kandaharbinding. Her er en litt spesiell fjellformasjon som sikker mange har sett. Endret 9. november 2012 av Mythos Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Nei, men vi er i Europa. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) Nei, vi er hjemme i Norge, og denne klippen har et navn som jeg vil fram til. Endret 10. november 2012 av Mythos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå