Spitfire396 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hmm, ved første blikk ser det litt italiensk ut med tanke på arkitektur og eu-flagget, men (kanskje litt feigt) med et blikk på bilen ser det ut som om den holder seg til venstre, så vi skal nok til storbrittania. Er jeg helt på jordet med Edinburgh? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Edinburgh (altså nei) Storbritania Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Synd man ikke kan fly direkte dit fra Oslo, Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Synd man ikke kan fly direkte dit fra Oslo, Kan man ikke fly direkte til Edinburgh fra Oslo? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Både Ryanair og Norwegian flyr dit.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Ryanair flyr ikke fra Gardemoen da. Bare fra Torp. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jepp, tenkte ikke på det.. Men Norwegian fly ihvertfall direkte fra "Oslo" ( OSl, Gardermoen ). Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Ryanair flyr ikke fra Gardemoen da. Bare fra Torp. De flyr også fra Rygge. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Kan man ikke fly direkte til Edinburgh fra Oslo? Bildet er ikke fra Edinburgh.... Endret 1. november 2012 av robertaas Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg var usikker på om du snakket om bildet eller Edinburgh, men da antar jeg det der går som et tips. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Newcastle eller Leeds? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Ryanair flyr ikke fra Gardemoen da. Bare fra Torp. De flyr også fra Rygge. Vi snakker om til Edinburgh.. Ryanair flyr fra Haugesund, Rygge og Torp. Men bare fra Torp om man skal til Edinburgh. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Newcastle eller Leeds? Ja, en av de Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Newcastle?? er jo 50/50 her nå Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Newcastle?? er jo 50/50 her nå Ja Dint tur Endret 1. november 2012 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Vil fram til navnet på byen. Tips. 1. Ligger på ca 1000m høyde. 2. Byen er mindre en Oslo men større en Bergen. (etter befolkning) Endret 1. november 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Dette minner om et bilde jeg har sett av Hiroshima men er nok helt på bertur Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Vil fram til navnet på byen. Tips. 1. Ligger på ca 1000m høyde. 2. Byen er mindre en Oslo men større en Bergen. (etter befolkning) I likhet med @crazylazyboy glemte du å endre navn på filen, for bynavnet står dessverre i filnavnet ditt! Går ut ifra det betyr jeg ikke kan svare, hehe Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Dette minner om et bilde jeg har sett av Hiroshima men er nok helt på bertur Hmm, du er ikke helt....men Hiroshima er feil. Kan si du har funnet den i den riktige delen av 7 Vil fram til navnet på byen. Tips. 1. Ligger på ca 1000m høyde. 2. Byen er mindre en Oslo men større en Bergen. (etter befolkning) I likhet med @crazylazyboy glemte du å endre navn på filen, for bynavnet står dessverre i filnavnet ditt! Går ut ifra det betyr jeg ikke kan svare, hehe Hmm, okei .... :// Beklager jeg ikke fjerna det... hvordan fjerner man det da?? Nei du må nok vente til neste runde da.... (: Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Du må laste ned originalbildet, endre navn, og så laste opp. Men regner med de andre her har moral nok til ikke å jukse, så det haster ikke med å fikse det nå! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå