Svinks Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Byen var det frie Norges hovedstad i tre uker under 2. verdenskrig. Skal tro om noen har stått et sted i Tromsdalen med lang telelinse for å få det til å se ut som om Blåmannen på Kvaløya ligger rett bak Kongsbakken videregående i Tromsø? Uvant utsnitt og perspektiv, men Tromsø. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Fjell, fjord og prosjekt som har fått mye oppmerksomhet de siste par åra som noen nerder bør ha fått med seg... (klikkbart bilde) Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Negative, abort, abort. Endret 21. september 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Oppgaven var litt sær? Hint: Bildet viser et fjellområde hvor det er planlagt kobbergruve med fjorddeponi, og vindmøller i et reindriftsområde, Og så legger jeg ved et bilde av et viktig veikryss noen km innover i dalen. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Oppgaven var litt sær? Hint: Bildet viser et fjellområde hvor det er planlagt kobbergruve med fjorddeponi, og vindmøller i et reindriftsområde, Og så legger jeg ved et bilde av et viktig veikryss noen km innover i dalen. Oldernes? Endret 24. september 2012 av kmatis Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Satt i bil og møter uten å være på nett mesteparten av dagen i går. Ja, Oldernes godkjennes, selv om det er flere steder som heter Oldernes. Vi er i Kvalsund kommune, Finnmark. Det siste bildet er fra Skaidi, så riktignok i går at de har byttet ut veiskiltene siden det bildet ble tatt, mens det første bildet viser Repparfjorden, fjellene Ulveryggen/Gumpenjunni og Nussir, og industriområdet Øyen der det tidligere har vært kobbergruve som planlegges gjenåpnet. Innerst i fjorden, der elva kommer ut i fjorden, og mellom de to bildene finnes et Oldernes. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Yey! Men nå må vi slippe søringene litt til. Was is das? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Det der må være i Russland et sted. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Er ikke det der Bajkalsjøen da? 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Nilen? Endret 25. september 2012 av SLi Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Er ikke det der Bajkalsjøen da? Das ist richtig. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Den her tenker jeg går superkjapt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Det er rett utenfor Buckingham Palace. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Det er rett utenfor Buckingham Palace. Indeed Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Herlig! Prøver meg på litt arkitektur jeg; et ganske ikonisk og strukturelt imponerende bygg. Hele "tungen" som kommer over bygget er fast innspent den siden vi ikke ser, og det er ingen støtter under - den flyter rett og slett over bygget. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Bilbao Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Nei, men riktig land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå