Coffey Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Da har vi riktig land. Men hvor i Canada? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Ser ut til å være i øst. Newfoundland? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Nærmer seg, men feil provins. Dette er byen hvor Jacques Cartier erklærte Canada for fransk herredømme. Endret 14. september 2012 av Coffey Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Her oppfordres det til googling. :nei2: Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Er det i provinsen Quebec? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Det jeg skulle gjette etter færøyene var Vest-Canada. Nå ser jeg at jeg hadde litt rett ihvertfall Edit: AHHH crap, så nå at noen hadde skrevet BC :/ Endret 14. september 2012 av SLi Lenke til kommentar
master air Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jeg burde jo egentlig vite det, etter det tipset, men får vel gjette og si New Brunswick. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Er det i provinsen Quebec? Quebec er riktig. Så du skal få oppgaven. Hadde dog fortsatt vært gøy hvis noen gjettet riktig by. Her oppfordres det til googling. :nei2: Det var ikke ment slik. Var mer tenkt som et tips, da Quebec er den eneste frankstalende provinsen i Canada. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Med de navnene og infoen du postet gir google Percé. 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Med de navnene og infoen du postet gir google Percé. Wow, du har faktisk helt rett. Gaspé er stedet hvor Canada ble erklært franskt, men bildet jeg postet er faktisk fra Percé, som du sier. Jeg besøkte stedet i 2008 med vertsforeldrene mine, og de sa stedet het Gaspé, så jeg har i etterkant alltid tenkt at det har vært det, uten å dobbeltsjekke det. Men det er jo feil. Takk for at jeg lærte noe nytt! Men jeg ville originalt bare ha navnet på provinsen, så oppgaven går til kmatis. Så skal jeg selv sette meg inn i hvordan denne tråden fungerer, og være klar over hvor bildene mine er tatt ( ) skulle jeg eventuelt kunne poste en ny oppgave en gang. EDIT: Jeg ser at reglene til tråden sier at stedsnavnet må gjettes, så da er det vel din tur, robertaas. Endret 16. september 2012 av Coffey Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Reglene sier også at man ikke skal google så jeg må sette oppgaven fri. Forøvrig så heter jo hele halvøyen (og en by lengere nord) Gaspé, så de hadde ikke helt feil. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Da tar jeg oppgaven..? Hvor har jeg vært? Holder med å si hva det jeg har tatt bilde av heter, eller sånn ca. hvor jeg var. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Litt mer nøyaktig.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Noen tok den sikkert.... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Hoover Dam i Nevada han sikker til tenker jeg Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 There we go! Du klarte det Det blåste noe helt jævlig når jeg skulle ta bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå