kmatis Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Riktig svar er Osorno. Vulkanfjell i Chile. Edit: Neste, kjør på! Endret 6. september 2012 av kmatis Lenke til kommentar
Salior Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Siden ingen andre har lagt inn et bilde, drar jeg igang quizen igjen med et nytt bilde :-) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Noe vil ha meg til å si Berlin. 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Der har jeg gått!! Dette må være i parken foran riksdagsbygningen i Berlin. Lenke til kommentar
Salior Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Noe vil ha meg til å si Berlin. Stemmer det robertaas, Berlin og parken foran riksdagsbygningen Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Yess endelig var det en jeg kunne å! Det er høyt nivå i denne tråden:) Endret 7. september 2012 av crazylazyboy 3 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Skulle ønske jeg sjekket denne tråden litt oftere - kunne også Berlin-bildet. Foreleseren vår i betongkonstruksjoner brukte akkurat det bygget som et eksempel på slanke søyler. Robertass: Du har vært i England, det er jeg rimelig sikker på. Jeg tenkte først på York, men jeg husker ikke byen helt slik. Prøver meg litt lengre vest og sier Leeds. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Du har vel vært i Cork, Irland. Høy populasjon av puber der. Glem dette. Jeg vet hvor det er, men ettersom jeg googlet meg frem til det (var for nysgjerrig på svaret), så avstår jeg fra å svare. Endret 8. september 2012 av Mchansern Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Ikke York, Ikke Leeds. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Den er vansklig, måtte søke opp. Tror jeg gjør som Mchansern, og velger å ikke svare for å holde morroa oppe Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Prøver et tips til. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Bildet med "the Seven Oaks" gjorde det litt for enkelt å google seg fram til rett by i England. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Da ingen klarte Manchester uten å google setter jeg oppgaven fri. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Jess! Endelig har jeg muligheten til en oppgave her. Hvor i verden er vi nå? Jeg trenger ikke å vite hvilken by det er, men jeg vil ihvertfall vite land og landsdel. Endret 13. september 2012 av Coffey Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Er ikke det en av de øyene til danmark utenfor norge? Hva nå de heter..? //edit: Er det færøyene? edit2: Så enda litt nærmere på bildene, og tror jeg tok gruuundig feil. Gidder ikke å svare på det jeg tror det er nå, fordi jeg allerde har svart Endret 13. september 2012 av SLi Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Er ikke det en av de øyene til danmark utenfor norge? Hva nå de heter..? Færøyene? Nei, det er nok feil del av verden. EDIT: Men du kan gjerne gjette igjen! Endret 13. september 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Salior Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg tenker Alaska. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Nærmer seg! Dette stedet ligger på 48 grader nord, så det er ikke helt på Alaska-nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå