Salior Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Flott, her er mitt next quiz bilde, litt inspirert av bygningen på forrige bilde Lenke til kommentar
Salior Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hmm, et hint er at det er i europa. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Syns det så østblokk ut, men har ikke noe mer peiling enn det. Så kan jo tippe f.eks. Polen? Lenke til kommentar
Salior Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Polen er ikke korrekt. Heller ikke østblokk land. Lenke til kommentar
Salior Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Et siste hint er at det er i sør europa, om inger gjetter avslører jeg rett by senere i kveld :-) Lenke til kommentar
Salior Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Siden ingen har svart riktig avslører jeg riktig by. Det er Milano med bygningen Torre Velasca, om noen har vært i Milano og på toppen av katedralen der i sentrum, har de nok sikkert sett Torre Velasca også siden den er lett synlig derfra, forresten derfra bilde er tatt også. Så nå er det opptil neste mann og legge ut bilde Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har ikke sett Himmelbjerget i Danmark, men forestiller meg at det ser omtrent slik ut. 1 Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Mye mulig. Men dette ligger er et godt stykke unna Danmark. Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Området ligner på Lago Atitlan i Guatemala. EDIT: Av årsaker jeg ikke bør nevne er det åpenbart feil. Endret 6. september 2012 av Hakataramea Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Himmelbjerget er bare 179 meter og ligger midt i Danmark. Dette fjellet er minst 300meter. Kan godt være 600 også men vanskelig å se. Og ligger med vann Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Er faktisk over 2500 meter. 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Er faktisk over 2500 meter. Ja så himmelbjerget er det langt ifra. Detter er jo over 10 ganger så høyt. Himmelbjerget er bare en stor kolle. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Området ligner på Lago Atitlan i Guatemala. EDIT: Av årsaker jeg ikke bør nevne er det åpenbart feil. Guatemala er en god del nærmere enn Danmark. Endret 6. september 2012 av kmatis Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Produserte de ikke anlog film der før i tiden? Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Produserte de ikke anlog film der før i tiden? I Danmark eller Guatemala? Feil tråd? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Neida, helt rett tråd. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 OK Ikke som jeg har hørt. Men skal ikke si noe sikkert. Dette fjellet ligger ikke i verdensdelen hvor de er kjent for å produsere ting Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ikke Mont Fuji altså. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Nope. Men det er også en stratovulkan og ligner veldig ^^ Edit: Gir ikke flere tips nå. Sier svaret hvis ingen har funnet det ut til i kveld. Endret 6. september 2012 av kmatis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå