Hanske Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Du har så rett så rett. Skriften er hangul, landet er kommunistisk og heter Nord-Korea, og byen er Pyongyang. Vil helst også vite hva kolossen heter. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Vill gjetting: Triumfbuen? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Skal fram til navn på by. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Kan si at det tilhører Storbritannia. Legger ut enda et bilde senere om ingen har funnet det ut enda. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Det er ikke så mange som har besøkt småøyer i sør i Atlanteren. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 (endret) Det er ikke så mange som har besøkt småøyer i sør i Atlanteren. Ja er det ikke moro med en utfordring, i hvert fall med tanke på den historiske betydningen til plassen? La til et bilde av noe utenfor byen, så trenger ikke å svare så spesifikt som by. Endret 23. juni 2012 av Nord-Skandinav Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Denne trappen er også et kjennemerke for plassen, og navnet på trappen er noe missledende. På det forrige bildet er flagget et ganske stort hint i og med at plassen tilhører Storbritannia. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg burde kanskje ha visst dette, men jeg har ikke snøring.. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Skjønner dette er et sted jeg burde besøke, men det er altfor kronglete å komme seg dit. Ikkeno for en helgetur. 1 Lenke til kommentar
wailer Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 fikk et veldig bra tilbud og dra ditt fra Cape town med båt tidligere i år, var last minute price. men turen tok rundt 25 dager til sammen så droppa det 1 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Er det St. Helena, eler mer spesifikt Jamestown? 1 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Helt korrekt Stephenjazz! St. Helena er en glemt perle på mange måter. En av verdens mest avsidesliggende øyer med sine 2000km til nærmeste landmasse, og uten flyplass. Derfor har øya mye plante- og dyreliv som er spesielt for akkurat den øya (endemiske arter). Det franske flagget var et hint til Longwood house som sees på bildet. Der levde Napoleon sine siste år i britisk fangenskap etter at han ble tatt til fange ved Waterloo. Din tur! Lenke til kommentar
wailer Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 har ikke nettopp flyplassen på st.helena åpnet da, hørte snakk om at den skulle åpne i løpet av 2012 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Det siste jeg hørte var at det var planlagt ja, men at det ble litt forsinket. Hadde ikke begynt når jeg undersøkte saken for noen måneder siden. Har prøvd å planlegge tur dit nemlig=) Googla det, skal begynne på den i år, og skal være ferdig i 2015. http://en.wikipedia.org/wiki/Saint_Helena_Airport Endret 30. juni 2012 av Nord-Skandinav Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Håper det blir greie connections slik at man kan ta en helgetur dit. 1 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Denne byen er den største ---- språklige byen i verden utenfor ***. Byen har fått kallenavn etter et annet fasjonabelt og glamorøst sted i verden. Endret 3. juli 2012 av Stephenjazz Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Tror nok du bommer endel på fakta her... Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Så det var en bommert der, skal være rettet opp nå Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Jeg venter bare spent på kallenavnet som jeg ikke har fått med meg. Ellers er det et tips å ikke linke til bilder hvor stadsnavnet forekommer i filnavnet. Holder man musepekeren over så spretter navnet opp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå