bruno99 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Desverre, det er feil. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Mykonos? Red.: Tenkte faktisk på å trykke på bildet nå. Ser nå at husene ikke stemmer helt med Hellas og det området der. Hmm. Endret 24. juni 2008 av Quayle Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Dette er fra byen under borgen EDIT: Håper du ikke så linken Quayle, klarte å legge ut link i steden for bildet Endret 24. juni 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Lurt. Sintra, Lisboa, Portugal. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Takk for at du sa det og ikke lot de andre prøve seg Endret 24. juni 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Denne burde være lett for de fleste. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er folk her spesielt bereiste? Det virker som om folk har vært hvor som helst. Personlig har jeg ikke vært utenfor Norden, England, Frankrike, Hellas og Spania. Stiller jeg underlegent, eller føler jeg det bare sånn? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Neida, de fleste land har jeg ikke vært i. Kjenner ikke umiddelbart igjen bygningen, men føler jeg burde gjort det. Wien? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Den eneste plassen jeg har vært utenfor Europa er Mexico. Men har vært i noen land i Europa da, Danmark, Tyskland, Tsjekkia, Polen, Hellas, Bulgaria, Tyrkia, England, Sverige og Tyskland. Snart legger jeg også Portugal til i den listen. Regner med å klare alle landene i Europa før jeg kreperer. Jeg er for en amatør å regne om vi regner med Robert her, for han har jeg inntrykk av har vært i alle Europas land omtrent og en hel bråta utenfor Europa også. Neida, de fleste land har jeg ikke vært i. Kjenner ikke umiddelbart igjen bygningen, men føler jeg burde gjort det. Wien? Det er helt riktig robert. (Naturhistorisk museum.) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er ca. 50 land i Europa. Det er mange av dem jeg ikke har vært i. Men hvor har jeg vært nå da? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Etter eller annet sted i Sveits eller Østerike? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Var det ikke flere land du ville liste med det samme? Men det var bom på begge. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 Nope, prøver bare sikte meg inn jeg. Er det et Hotell eller noe? Sikkert morro å bo på et slikt sted Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 En gammel tysker bunkers? Har i alle fall sett dette stedet på en noe eldre krigsfilm. Er nesten 99% sikker at dette er Chamonix, Frankrike. Tror toppen heter Aiguille du Midi….? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Tippet noen skulle si Ørneredet, men det er oppi fjellskrenten Mont Blanc ovenfor Chamonix. 15 grader kaldere enn dalbunnen dere ser nedenfor. Din tur! Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) For ta noe som er litt mer lavtliggende og normalt sett mye varmere. Hvor er dette? Tippet noen skulle si Ørneredet, men det er oppi fjellskrenten Mont Blanc ovenfor Chamonix. 15 grader kaldere enn dalbunnen dere ser nedenfor. Din tur! En liten rettelse - Ørneredet ligger ikke på Mont Blanc, men i Tyskland. Se link: http://www.kehlsteinhaus.de/ (eller finnes det flere plasser?)Edit: Eller var det filmen Ørneredet som ble innspilt på Mont Blanc? Endret 25. juni 2008 av SirEmanon Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 En liten rettelse - Ørneredet ligger ikke på Mont Blanc, men i Tyskland. Det har da heller ingen sagt. Ser ut til at vi skal til Kroatia nå. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ser ut til at vi skal til Kroatia nå. Jaha.... hvor da? En liten rettelse - Ørneredet ligger ikke på Mont Blanc, men i Tyskland. Det har da heller ingen sagt. Beklager, misforsto. Leste det ut av setningen din at ørneredet var oppi fjellskrenten en annen plass over Chamonix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå