robertaas Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Uten nye tips eller flere bilder på 48 timer er da oppgaven fri ifølge reglene i førsteposten. Lenke til kommentar
MessXazor Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Denne byen finner du i den nordlige delen av Frankrike Lenke til kommentar
Itek Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Minte meg litt om midtown madness Paris? Edit: Søkte paris+clocktower og fant dette: Fant det: Place du Général de Gaulle, Lille, Nord-Pas-de-Calais, Frankrike 50.636477 N 3.063599 E Endret 2. februar 2012 av Itek Lenke til kommentar
Itek Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hoisann, leste ikke førstepost før nå... sorry :S Vel, her kommer mitt bilde: Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Litt spesiellt opplegg med et lite tårn innenfor en annen mur. Ser ut som venstrekjøring så jeg sier UK ett eller annet sted. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Yes! Stemmer at vi er i UK. EDIT: Ingen som tar byen? Legger derfor ut nytt bilde fra samme området(slottet i venstre biledkant). Endret 4. februar 2012 av SirEmanon Lenke til kommentar
MessXazor Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det der er ihvertfall millenium arena i Cardiff Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Yepp! Det første var Cardiff Castle som har spor etter slottsbebyggelse/forsvarsverk så langt tilbake som ca. år 0. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Yepp! Det første var Cardiff Castle som har spor etter slottsbebyggelse/forsvarsverk så langt tilbake som ca. år 0.Leter fortsatt etter en destinasjon i Wales. Var det bare det slottet og resten grå industriby? Og er Swansee verdt et besøk? Likte Cornwall og lurer på om jeg finner noe slikt i Wales. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nå er Cardiff en by i utvikling og det kommer stadig nye flotte bygninger og byen er i det siste modernisert. Samtidig er det mange eldre bygninger som bør beskues. Industri finnes i byen, men vil ikke på noen måte si at byen kan klassifiseres som en grå industriby (som det finnes mange av på østkysten av england), men kan betegnes som litt over snittet. Byen er i alle fall verd et besøk. Når det gjelder de gangene jeg har tatt turen til Wales (Cymru) har det stort sett vært for å ta noen turer i marka/fjellet (hiking) og kan anbefale en tur til Beacons Nationale Park, eller som jeg liker best, til Snowdonia. Er du interessert i turer i skog og mark (og selvfølgelig fjell), så er DISSE sidene verdt å besøke. Når det gjelder Swansee har jeg kun vært raskt innom, men vil påstå at Cardiff er et stort hakk kvassere. Nytt bilde legges ut av deg @MessXazor Lenke til kommentar
MessXazor Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Et sted hvor mange rike ferierer Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det er vel lenge siden St Tropez var for rike. http://www.youtube.com/watch?v=mNW1zNEqP-k Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvor er vi nå? Egentlig aaaalt for enkelt .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå