SirEmanon Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Marocco Det er ikke Marocco. Tips: Ligger i nabolaget til området som brukernavnet ditt er fra... nå blir det vel enkelt??? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Vel "Senyor de la guerra" er katalansk for "Krigsherren". Så da skal vi vel til nabolandet til Andorra, altså mest sannsynlig en elveby i Spania? Kan det være Saragossa? Endret 30. januar 2012 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Der kom det rette svaret.... sa det var enkelt når jeg henviste til brukernavnet ditt. Bilde viste Basilica del Pilar i Saragossa (Zaragoza). Kjør på med ny oppgave, Senyor. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Så til et sted de fleste i verden har hørt om, men de færreste besøkt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det er mange som har hørt om Bora Bora, men ikke mange som har besøkt. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Vel du er absolutt inne på noe. Størrelse på den øya vi skal til er ganske lik Bora Bora, og vi befinner oss i samme verdenshav. Men den ligger likevel et godt stykke unna. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det er mange som har hørt om Bora Bora, men ikke mange som har besøkt.Snakk for deg selv. Det er vel ikke en øy så mange kjenner, men det ser ut til å være noen bunkersgreier på bildet og da gjetter jeg Palau. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Wake Island? Du verden, trodde denne skulle være vrien. Wake Island er riktig. DIN TUR! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 At "de fleste i verden" har hørt om Wake Island tror jeg ikke noe på. 1 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 At "de fleste i verden" har hørt om Wake Island tror jeg ikke noe på. Tja, er i hvert fall langt fra ukjent: http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Wake_Island Tipper vi skal til Europa nå. Tsjekkia? Lenke til kommentar
MessXazor Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Europa stemmer, men bommer kanskje litt på landet? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Vi er kanskje i Tyskland. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Er det i Polen? Krakow? Endret 30. januar 2012 av nordmannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå