robertaas Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Skal vi begynne med å si Australia? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Jeg blir vel nødt til å gi et hint. Regnet i gulvflate er denne den største i sitt slag. Bygget har en offentlig nyttefunksjon. De aller fleste land har mange bygg med denne funksjonen, men størrelsen varier. Alt fra små trehus til slik som den som er avbildet. Endret 4. mai 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Dette nye bildet kan kanskje hjelpe litt. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Nei, men vi nærmer oss stadig. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Dette er en togstasjon i Japan en plass, såg et program om det en gang Og da blir det Nagoya...kremt husket jo ikke navnet på byen Endret 4. mai 2011 av halnes1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ser det står Takashimaya og det er vel ikke akkurat offentlig. Det er likevel et veldig lite glorete til å være et Japansk shoppingsenter. kan det være i Singapore? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Dette er en togstasjon i Japan en plass, såg et program om det en gang Om du tenker på stasjonen i Shinjuku som er verdens største i trafikk så har jeg vert der og stasjonen ligger under skinnene. Så heller ikke noen slike bygninger i området rundt. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Dette er en togstasjon i Japan en plass, såg et program om det en gang Og da blir det Nagoya...kremt husket jo ikke navnet på byen Denne godtas Nagoya Station er verdens største togstasjon, regnet i gulvflate, på hele 410 000 kvm. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Takker får starte med en enkel jeg også da. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg er sikkert veldig imbesil, men jeg har ikke peiling! Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Dette er vel i Norge? Ja men Norge er langt det Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Kannesteinen? Det er riktig Denne spesielle skulpturen i stein, forma av naturen sjølv, står i fjøra i Oppedal på øya Vågsøy. Etter å ha slipt og bearbeida denne 3 meter høge steinen i tusener av år viser naturkreftene seg her som den dyktigaste kunstnar. Kannesteinen er ikkje like spektakulær når du ser den frå sjøsida, men sett i frå land er dette eit motiv som er vel vert å feste til filmrullen eller minnebrikka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå