robertaas Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Fra midten av Piazza Navona kan man gå 2 kvartaler vestover og snu mot høyre. Da kommer man til noe som ser ut som en liten blindvei med en kirke i enden. Minner veldig om den på bildet, men det kan være dårlig hukommelse fra min side. Gatenavn husker jeg selvsagt ikke. Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Du er på riktig side av elva.... Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ingen nerder her? For vanskelig med Campo de` Fiori ? Gå knapt 100 meter videre østover, forbi ostebutikken på høyre hjørne, kikk så til venstre ved første "større" Piazza: Santa Barbara dei Librari Via de' Giubbonari Denne lille store kirka er bygd på historiens mest berømte åsted; mordet på Julius Cæsar 15. mars 44 f. Kr. ---------------------------------- Legger ved et riktig LETT bilde med en av verdens mest kjente damer ... Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Lenge siden det har vært aktivitet her. Derfor legger jeg ut et nytt bilde og sted. Hvor? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det er kanskje ikke så lurt å kalle filen for "bristol.jpg". Prøv en ny en du, med mindre dette var en avledningsmanøver (som i så fall fungerte utmerket). Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det er kanskje ikke så lurt å kalle filen for "bristol.jpg". Prøv en ny en du, med mindre dette var en avledningsmanøver (som i så fall fungerte utmerket). Vi fortsetter.... det er/var kun forsøk på om noen faller for filnavnet. Det er ikke Bristol. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg lurte litt på om den togstasjonen var Waterloo Station i London, men jeg tror den på bildet er for liten, og så vidt jeg vet er det ingen kirke i umiddelbar nærhet til stasjonen. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ble litt usikker der. Er vanskelig å se om det er høyre eller venstrekjøring der. Men stasjonsbygningen likner på Paddington Station i London. (Hvor Heathrow-express har endestasjon). Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det hadde vært fint hvis oppgavegiver kunne oppdatere litt. Er vi på villspor? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ingen av forslagene over. Tidligere var byen hyppig besøkt av nordmenn. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Tidligere? Egentlig et stort tips det her...... 2-3 år siden.... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Kan det være en av EM-byene i Østerrike eller Sveits? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Kan det være en av EM-byene i Østerrike eller Sveits? Nei! Tipset tidligere ligger i at det ikke finnes så mange alternative reisemåter i dag (ikke så lett å komme seg til byen som før) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Kan dette være Newcastle? I og med at det var en fergerute fra Bergen ellernoe som ble nedlagt og nå er det ikke like mange som drar dit. Endret 9. mars 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Genialt! De hadde også en rute til Kristiansand. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Kan dette være Newcastle? I og med at det var en fergerute fra Bergen ellernoe som ble nedlagt og nå er det ikke like mange som drar dit. Korrekt! Savner den ferjen noe enormt. Det tar nå en evighet for å kjøre til UK. Edit: Det var vel her vestlendingene hadde sin form for Harry-Handel. Endret 9. mars 2011 av SirEmanon Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Kan dette være Newcastle? I og med at det var en fergerute fra Bergen ellernoe som ble nedlagt og nå er det ikke like mange som drar dit. Korrekt! Savner den ferjen noe enormt. Det tar nå en evighet for å kjøre til UK. Edit: Det var vel her vestlendingene hadde sin form for Harry-Handel. Det går vel båter til København? Nå har i tillegg britene satt opp momsen sin. I Norge er moms for matvarer 14%. Der har de 20... Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Kan jeg ta en? Jeg vil ta en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå