Henrik C Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Syns ikke det ligner helt på Seattle, jeg mener å huske at det var litt tettere bebyggelse av skyskrapere, og får det ikke til å stemme med Mt. Rainier. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Jeg kan forsåvidt ikke se Space Needle heller. Den er kjennemerket mitt, når det gjelder Seattle. Men det med tettere bebyggelse må jo gjelde for Frankfurt også? Mener at skyskraperne står veldig tett og over et lite område. Endret 8. februar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har ikke vært i Frankfurt, så kan ikke si noe om det. Seattle har jeg derimot vært i, og det er jo alltids mulig å få tatt et bilde uten å få med Space Needle, men jeg får ikke fjellene til å stemme ordentlig. Kan vi ha bevegd oss litt lengre sør? Er fristet til å gjette på Portland, men det blir tatt litt ut av løse luften. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Vancouver, Washington? Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tipper på Denver, med Rocky Mountains i bakgrunnen 1 Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Denver er korrekt! Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvor i verden er vi nå? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Detroit eller Chicago? Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nei ikke i Nord/Sør-Amerika. Man får visstnok god vin i denne byen, og det skal være en av verdens beste byer å bo i Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ser ikke ut som Europa, Sør-Afrika eller Chile (det er jo kjente vinsteder). I tillegg til at du selv har utelukket USA så tror jeg kanskje dette må være Australia eller New Zealand. Kan det være snakk om Australia her? I så fall vil jeg tro det ikke er Sydney og skyter rett fra hofta og sier Perth! Hvis dette skulle være riktig, er oppgaven fri da jeg må pakke ettersom jeg skal fly i morgen. Med Ryanair. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg fyrer på med Canberra i samme slengen, New Zealand er vel utelukket siden de ikke driver så mye med vinproduksjon. Og om jeg og får riktig så er oppgaven fri, skal ut å spise om et få strakser. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det er Canberra. Pokker, jeg rekker aldri å svare Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Fyrer igang tråden igjen, kjedelig om den står urørt lenge. Hvor skal vi? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg gjetter at det er et sted i Florida. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hmm, ser nå ut til at det er venstrekjøring der. Er det Canberra denne gangen da? Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Verken Florida eller Canberra. Hint: Byen er kjent for sitt natteliv, og sitt liberale syn på homofili. Kan også nevnes at byen er kjent for en spesiell musikksjanger Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Verken Florida eller Canberra. Hint: Byen er kjent for sitt natteliv, og sitt liberale syn på homofili. Kan også nevnes at byen er kjent for en spesiell musikksjanger Seattle? Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Er det Blackpool? Nei riktig land, men feil by Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå