Mchansern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det stemmer at det er Montenegro. Det er byen jeg vil frem til. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Podgorica var selvsagt riktig, ingen som gjettet det og oppgaven er fri. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tar over stafettpinen, vil ha navn på by Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Thailand...? Kompis som var på veldig, veldig lignende sted i Thailand. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er i Thailand, men hvor? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Sikkert en kjent ferieby... Tipper, Pattaya? Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Sikkert en kjent ferieby... Tipper, Pattaya? Spot on! Egentlig altfor enkel med tanke på at det er den mest kjente feriebyen i Thailand her til lands Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Gjetter på Brisbane Australia. Ferieidyll og stor havneby på engang Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er et stykke unna. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Er det Shenzhen? Edit: Skriveleif. Endret 7. februar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Et hint: Dette er ikke en hovedstad i et land. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg tror ikke det er Nord-Amerika. Hadde jeg rett med Asia? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Correctomundo! Og da er det din tur til å legge ut et bilde. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mellomlandet her nylig: Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hmm, høyblokker og golfbane. Får meg til å tenke på Singapore, men med alle de snødekte fjellene i bakgrunnen, holder jeg det for meget usannsynlig. En større sannsynlighet er et land der de har vinter og også hatt vinter-ol er Japan. Men, hvor flyr man til/fra om man mellomlander der? Så har vi Tyskland da, med stor Lufthansa hub i Frankfurt, som jo også er en storby og har vinter innimellom. Så tja.. Frankfurt, Tyskland? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Seattle slår meg fort, Anchorage også. Anchorage tror jeg ikke har mer enn tre skyskrapere, maks, så jeg sier Seattle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå