The Doctor Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vill gjetting fra min side må bli Muscat etter litt research. Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 kan navnet på stranden være Jissah Beach, i Oman? feil igjen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Nytt forslag; Yitti beach Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Det er for vanskelig å identifisere akkurat hvilken strand det er så derfor kommer svaret: Al Bustan Beach i Oman. La meg først få uttrykke min dype takknemlighet overfor den som idag har tildelt meg denne æresbevisningen. Jeg har nå fullført min oppgave og æren går videre til Friction# for hans formidable kunnskaper om Oman og for hans ekstraordinære innsats for å styrke mellomfolkelig samarbeid på forumet. Den enorme evne til medfølelse og medmenneskelighet som bor i ham, har skapt fred i tråden og gjenopprettet den lenge etterlengte sakligheten som nå er oppnådd. Gang på gang har våre forumsdeltakere samlet sine krefter for å møte nok et innlegg fra Tricell og de ga seg aldri med å oppmuntre sine diskusjonsvenner til å fatte mot for å løse situasjonen slik at morgendagens diskusjonsdeltakere kunne se mot fremtiden med et smil av håp. Friction# er en av de mest velfortjente og minst omstridte stafettpinnebærere på lenge, og måtte Gud være med han for å gi ham styrke til å fortsette i dette spor av ærlighet, forsoning og saklighet. Endret 8. januar 2011 av UmbrellaCorporation 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Takk for kloke ord, UmbrellaCorporation. Mine første innlegg i tråden, så jeg får se om jeg får fisket frem noe før jeg finner sengen. Satser på at denne blir løst til jeg står opp. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Rio de Janeiro! Christ de redeemer statue tror jeg den heter. evt så er dette den i Cochabamba som er høyere. Endret 8. januar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hadde på følelsen av at Rio ble nevnt her. Begge svar er nok feil Må nok lenger nord. Endret 8. januar 2011 av Friction# Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Uhm... Ligner på den i 2012-filmen... Gjetter Yellowstone National Park, USA, vel vitende om at det sikkert er feil. EDIT: Nå ser jeg at min gjetning, som i utgangspunktet var helt på trynet, har gravd seg enda lenger ned. Bebyggelse i bakgrunnen... Kan det være en nasjonalpark... Endret 8. januar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Er det statuen av Kristus i Bolivia? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Det er ikke i Yellowstone eller Bolivia, vi skal litt lenger sør for Yellowstone og lenger nord for Bolivia og er innenfor USAs grenser. Endret 8. januar 2011 av Friction# Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Litt mot øst også?: Christ of the Ozarks, Arkansas? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Arkansas ble litt for langt øst. Kan vel presse inn litt historie som at JFK ble skutt og drept i denne delstaten vi nå er i. Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) her? I Texas altså. Endret 8. januar 2011 av UmbrellaCorporation Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Arkansas ble litt for langt øst. Kan vel presse inn litt historie som at JFK ble skutt og drept i denne delstaten vi nå er i. Texas. Og jeg tipper vi er ganske nærme grensen til Mexico, stemmer dette? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Vi er i Texas ja, men er usikker på om bildet ditt viser det riktige stedet vi skal frem til. e: Mchansern, vi er ganske nærme grensen til Mexico Endret 8. januar 2011 av Friction# Lenke til kommentar
UmbrellaCorporation Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Man skulle tro det var i Corpus Christi i Texas, men... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Nabobyen på mexicansk jord er Juàrez. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 El Paso El Paso er riktig, så da får du ta neste oppgåve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå