Gå til innhold

Geografilek for oss nerder [Les første post]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er for vanskelig å identifisere akkurat hvilken strand det er så derfor kommer svaret: Al Bustan Beach i Oman.

La meg først få uttrykke min dype takknemlighet overfor den som idag har tildelt meg denne æresbevisningen. Jeg har nå fullført min oppgave og æren går videre til Friction# for hans formidable kunnskaper om Oman og for hans ekstraordinære innsats for å styrke mellomfolkelig samarbeid på forumet. Den enorme evne til medfølelse og medmenneskelighet som bor i ham, har skapt fred i tråden og gjenopprettet den lenge etterlengte sakligheten som nå er oppnådd. Gang på gang har våre forumsdeltakere samlet sine krefter for å møte nok et innlegg fra Tricell og de ga seg aldri med å oppmuntre sine diskusjonsvenner til å fatte mot for å løse situasjonen slik at morgendagens diskusjonsdeltakere kunne se mot fremtiden med et smil av håp. Friction# er en av de mest velfortjente og minst omstridte stafettpinnebærere på lenge, og måtte Gud være med han for å gi ham styrke til å fortsette i dette spor av ærlighet, forsoning og saklighet.

Endret av UmbrellaCorporation
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Uhm... Ligner på den i 2012-filmen... Gjetter Yellowstone National Park, USA, vel vitende om at det sikkert er feil.

EDIT: Nå ser jeg at min gjetning, som i utgangspunktet var helt på trynet, har gravd seg enda lenger ned. Bebyggelse i bakgrunnen... Kan det være en nasjonalpark...

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...