Gå til innhold

Geografilek for oss nerder [Les første post]

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Vet at jeg har rett, så her kommer heller en ny oppgave. Gidder ikke å leke leken din nå.

post-76108-0-57949000-1294436248_thumb.png

Foxtrot-Uniform-Charlie-Kilo-Yankee-Oscar-Uniform image search super protection enabled!

Denne bygningen er i Yalta, Ukraina, bygget i 1984. For en råtten sikring du hadde...

Edit: Jeg klarte å huske en detalj til: Druzhba Holiday Center Hall

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Kan jeg få overta stafettpinnen istedenfor deg, Tricell? Har en oppgave som det ikke kan jukses på.

Ja du kan overta presidentstolen når han avsatte mannen kan verifisere om svaret er riktig.

Lenke til kommentar

Eller bare gå inn på kildekoden i nettleseren...

Hør her min gode mann. Nå skal jeg fortelle deg noen vise ord. For jeg er en meget vis herre. Hør godt etter:

Denne leken har pågått i litt over to år, og vi har ikke hatt noen problemer med at folk googler, bruker div programmer eller lignende for å finne kilden til bildet. Det er en gentlemans agreement på at dette ikke er helt akseptert og derfor i mot reglene (ref førstepost). Du turer igjennom og begynner med slikt (ja, jeg er sikker) skaper dårlig stemning. Hva med å hvertfall prøve før du ser på bildene eller la andre prøve seg?

Jeg har et par forslag for å skape god stemning og konkurranse-ånd for fremtiden:

Vi legger ut bilder som ikke er modifiserte i paint, og dropper å tracke de til internett, det har fungert helt til du kom så hvorfor ikke nå?

Jeg føler liksom at det blir for dumt å jukse i en ubetydelig konkurranse på nettet, men det er bare meg da eller?

Just my two cents.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Gratulerer Tricell, du klarte å finne riktig svar ved å jukse. Stolt?

Og du klarte å "huske" at den het det? Jada.

Ellers enig med Mchansern. Burde nok ikke hevet bensin på bålet ved å redigere bildet, men gjort er gjort.

Det er ikke verre enn at de som deltar i tråden ignorerer brukeren din, da må man faktisk trykke for å se innleggene dine, og da kan man fortsette leken som normalt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Den bygningen er Polen sin ambassade i oslo.

Polens ambassade i Oslo er Republikken Polens diplomatiske representasjon til Norge. Ambassadebygningen ligger på Frogner, og har adresse Olav Kyrres plass 1.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

For øvrig ligger ned i øvre vollgate. De henter så mye post på postkontoret at jeg husker adressen

Jaså

Jeg tar over presidentstolen og skal komme med en oppgave, det vil naturligvis bli banana sensur.

Lenke til kommentar

For øvrig ligger ned i øvre vollgate. De henter så mye post på postkontoret at jeg husker adressen

Adressen til ambassaden er jo OLAV KYRRES PLASS 1, så da gies nok brevene til feile polakker. Huff.

Eller at polakkene skriver feil adresse, de får så mye som står øvre vollgate så regnet med at det var adressen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...