Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Det skal ligge i Pyongyan, og hotellet så vidt jeg husker heter Ryugyong? Helt rett, det ser ut som om jeg må gå tilbake til Delta protection med banan redigering. Ja hotellet ligger i Nord-Korea i hovedstaden Pyongyang. Hotellet heter Ryugyong Hotel. Dette hotellet ble aldri ferdigstilt fordi regjeringen hadde ikke nok penger på å fullføre byggeprosjektet, så hotellet fremstår idag som en uferdig stor betong konstruksjon. Du kan få neste oppgave, Stephenjazz. Edit: fant en Wikipedia artikkel om saken. Endret 7. januar 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det skal ligge i Pyongyan, og hotellet så vidt jeg husker heter Ryugyong? Helt rett, det ser ut som om jeg må gå tilbake til Delta protection med banan redigering. Ja hotellet ligger i Nord-Korea i hovedstaden Pyongyang. Hotellet heter Ryugyong Hotel. Dette hotellet ble aldri ferdigstilt fordi regjeringen hadde ikke nok penger på å fullføre byggeprosjektet, så hotellet fremstår idag som en uferdig stor betong konstruksjon. Du kan få neste oppgave, Stephenjazz. De er i ferd med å bygge det ferdig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Isåfall sannelig på tide etter 24år med det byggeprosjektet. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har du vært her så vil du kjenne igjen stedet med en eneste gang. Hint: Vi er innenlands Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vi er i bardufoss sentrum. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vi er i bardufoss sentrum. Indeed we are Tricell overta stafettpinnen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Da må dere vente til jeg er ferdig med min banan redigering av bildet. Vær forberedt på Delta protection denne gangen. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det var også et sted å havne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kan dere hjelpe meg med å minne meg på hvilket land dette stedet er i? Delta anti automatic picture search protection ON Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Dubai. Det er ikke svaret på oppgaven. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Er vi i Shanghai eller i område? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Er vi i Shanghai eller i område? Ikke det heller, se på oppgaven nøye, hva spør oppgaven om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Greit. UAE. Besvarelsen er følsom oppgi besvarelsen i riktig forstand. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Greit. UAE. Jeg må i butikken så jeg har ikke tid til å være beinhard. Greit du skal få stafettpinnen for å ha besvart UAE, jeg var ute etter United Arab Emirates. Byen som dere så var Dubai, men det er ikke et land. Dere gjenkjente sikkert Dubai pga alle de heisekranene, 35% av verdens heisekraner befinner seg i Dubai pga enorm byggeaktivitet. Lag en ny oppgave Henrik C. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vet at jeg har rett, så her kommer heller en ny oppgave. Gidder ikke å leke leken din nå. Foxtrot-Uniform-Charlie-Kilo-Yankee-Oscar-Uniform image search super protection enabled! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Det ser ut som om jeg har skapt en ny trend, bare vent til jeg er tilbake så bryter jeg ned den oppgaven. Edit: jeg studerte kildekoden din og bildet navnet er ikke riktig "Fuckyou.png". Endret 7. januar 2011 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ville du hatt United States of America istedenfor USA? Skjerp deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå